XXL Nutrition

Wanneer stopt haarverlies?

Fitrocks

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik ben nu inmiddels 3 weken gestopt met mijn low test high tren kuur vanwege teveel haarverlies. Ik zet nu alleen nog test-e 150 mg per week (halve ml). Eerdere ervaringen met test-e only totaal geen last gehad van haarverlies dus het moet van de tren komen.

Nu ben ik precies 3 weken gestopt met de tren. Ik heb nog steeds last van haaruitval. Wanneer stopt dit? Zodra de tren helemaal uit je systeem is?

Ben benieuwd of iemand hier antwoord op heeft.

B.v.d. :)

Zou toch een deze dagen moeten stoppen. 150mg test is wat hoger als je eigen aanmaak, dus dit kan het nog wat langer gaande houden. Waarom zet je nog test en stop je niet volledig tot je volgende kuur? cruise en blast?

• Topic Starter Topic Starter
Zou toch een deze dagen moeten stoppen. 150mg test is wat hoger als je eigen aanmaak, dus dit kan het nog wat langer gaande houden. Waarom zet je nog test en stop je niet volledig tot je volgende kuur? cruise en blast?

De bedoeling van deze kuur was een cutkuur icm clen 2 weken op 2 weken af. Ik heb nu de tren eruit gehaald en zodoende 150 mg test-e per week (puur voor de kracht) en clen 2 op 2 af.

Zal het haarverlies doorgaan zolang ik met test-e op een dergelijke lage dosering zit of valt dit mee?

Thanks voor je snelle reactie

De bedoeling van deze kuur was een cutkuur icm clen 2 weken op 2 weken af. Ik heb nu de tren eruit gehaald en zodoende 150 mg test-e per week (puur voor de kracht) en clen 2 op 2 af.

Zal het haarverlies doorgaan zolang ik met test-e op een dergelijke lage dosering zit of valt dit mee?

Thanks voor je snelle reactie

Heeft geen nut die 150mg test e, kan je beter niets nemen. Of je moest al een lage test van jezelf hebben. Dan zou ik verlagen naar 125mg.

haarverlies zal wel door de tren komen en verbeteren met de tijd

Stopt vanzelf als je kaal bent :p

Heeft geen nut die 150mg test e, kan je beter niets nemen. Of je moest al een lage test van jezelf hebben. Dan zou ik verlagen naar 125mg.

Maar een dergelijke dosering zal het haarverlies niet verergeren?

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Stopt vanzelf als je kaal bent :p

Dat probeer ik nog even te rekken :p
Geen kaalheid in de familie. Hoopte dat ik de tren kon hebben qua haarverlies maar helaas

Maar een dergelijke dosering zal het haarverlies niet verergeren?

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Dat probeer ik nog even te rekken :p
Geen kaalheid in de familie. Hoopte dat ik de tren kon hebben qua haarverlies maar helaas

Het kan best zijn dat het maar tijdelijk is.
Gewoon goede hoop houden :p

Het kan best zijn dat het maar tijdelijk is.
Gewoon goede hoop houden :p

Laten we dat maar houden ;) Nog nooit eerder last gehad van haaruitval en ook geen inhammen o.i.d.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Hangt van je eigen aanmaak af, maar normaal gezien niet.

Afgelopen winter test e only 600 mg per week (2ml, is 300 mg per ml) en toen totaal geen haarverlies.

Maar dacht omdat ik het gecombineerd heb met tren en tren nu mn systeem uitgaat dat de test-e het kon versterken

Tren is een vrij sterk androgeen, dus dat kan op zichzelf door oorzaak zijn. Zeker icm test.

Kan ook door hormoonwisselingen komen en meerdere factoren maar tren is echt een verschrikkelijke middel voor je haar

Even een update:

Afgelopen donderdag is het 4 weken geleden dat ik ben gestopt met de tren. Ik heb echter nog steeds last van haarverlies. Kan dit dan toch door de lage dosering test-e komen (150 mg/pw) of niet?

Gebruik je iets van anti-oestrogenen?

Pompoenpitolie zou juist haarverlies moeten voorkomen door de omzetting naar DHT te verminderen, maar dat werkt natuurlijk niet bij tren.

Er zijn inderdaad anti-oestrogene supplementen, maar dat lijkt me het probleem niet. Zou je test eens verlagen en zien wat dat geeft.

Pompoenpitolie zou juist haarverlies moeten voorkomen door de omzetting naar DHT te verminderen, maar dat werkt natuurlijk niet bij tren.

Er zijn inderdaad anti-oestrogene supplementen, maar dat lijkt me het probleem niet. Zou je test eens verlagen en zien wat dat geeft.

Dan kan ik beter helemaal stoppen. Zet nu een halve ML test per week puur voor de kracht. Dit in combinatie met clen 2 weken op 2 weken af.

Dan kan je inderdaad beter off gaan. 150mg test voor (tijdelijke) kracht is ook nutteloos.

Bedankt. Ik stop er in dit geval maar mee. Ik meende dat tren ook omzet tot DHT vandaar de pompoenpitolie.

Terug
Naar boven