AndroidHealthClinic

wanneer test na oral only

Ingmar123

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Beste mensen,

Time on is time off zoals staat in de stickys?
Ook na 6 weken milde oral only?
Wil beginnen met test inject.

Dank voor de input!

blijf maar 3 maanden of, voorderest kan niemand je vertellen hoe snel je versteld bent. Maar die time on time off is het absolute minimum.

• Topic Starter Topic Starter
Okee Flip dank je wel voor je input!

Schrijf eens ongeveer wat data erbij van begin en eind kuur met welk middel op welke dosis. Hoe zag pct eruit?

En bloedtesten is pas echt weten natuurlijk

Kan me zo voorstellen dat met Dianabol de hersteltijd langer is dan met Winstrol. Maar correct me if I'm wrong!!

Voordat ik ga kuren doe ik altijd een bloedtestje om te kijken of alles normaal is.

Kun je gewoon in de sticky's vinden. Lijstje maken en meenemen naar je doc.

Laatst bewerkt:
@ymir wanneer kan men best een bloedproef laten doen om de leverwaarden te controleren? Dus wanneer men bang heeft voor schadelijke torenhoge waardes! Tijdens de kuur?

Zijn dat aanvullende tests?Dat valt niet gewoon onder de C-test zeker?

Nee, je moet ff een mailtje doen naar de lui en zeggen wat je wil laten testen. Zei vertellen je dan dat je een allergie test moet aanvragen met de code die je van krijgt. Dan krijg je papieren thuisgestuurd die je meeneemt naar een bloedafnamepunt. Als je bloed hebt afgegeven staat binnen 24 uur de uitslag op de site. Behalve testosteron, daar moet je ff voor bellen.

@ymir wanneer kan men best een bloedproef laten doen om de leverwaarden te controleren? Dus wanneer men bang heeft voor schadelijke torenhoge waardes! Tijdens de kuur?

Wat is de aanleiding om bang te zijn? Was het een normale kuur op normale dosis voor niet langer dan 6 weken? Orals neem ik aan? Als er aanleiding is meteen laten meten. Als je bang bent dat door jou kuur je schade gelopen hebt, waarom dan eerst maanden wachten. Leverenzymen lekken meteen uit, stel ik neem twee paracetamollen da zijn die morgen al zichtbaar in de leverwaarden en met oral AAS hetzelfde.

Nee, je moet ff een mailtje doen naar de lui en zeggen wat je wil laten testen. Zei vertellen je dan dat je een allergie test moet aanvragen met de code die je van krijgt. Dan krijg je papieren thuisgestuurd die je meeneemt naar een bloedafnamepunt. Als je bloed hebt afgegeven staat binnen 24 uur de uitslag op de site. Behalve testosteron, daar moet je ff voor bellen.

Okee bedankt voor de info!
Moet alleen nog even kijken of ik het dan nu gelijk na mijn eerste kuur laat testen of nog heel even wacht omdat mijn waardes misschien nog kunnen fluctueren?

En dan dus over zeg een week of twee kijk of alles alweer een beetje genormaliseerd is?

Iemand hier enige ervaring mee?

Ymir, Ja bij een kuur zoals de TS. Dus 40mg 5 a 6 weken. Aanleiding is de verhalen die men hoort omtrent oral kuren. Dus enkel afname erna om te controleren of alles hersteld is.

Ymir, Ja bij een kuur zoals de TS. Dus 40mg 5 a 6 weken. Aanleiding is de verhalen die men hoort omtrent oral kuren. Dus enkel afname erna om te controleren of alles hersteld is.

Inderdaad.voel me prima en heb nergens last van.
Jij hopelijk ook?

Inderdaad.voel me prima en heb nergens last van.
Jij hopelijk ook?

Ja idd ik ook prima. Dus bij deze ga ik alles wat laten rusten (3maand ofzo) en dan ook injects proberen. Enkel mijn probleem is dat ik teveel aan de mogelijke gevolgen denk :mad: Beetje last van hypochondrie:)

Succes jij ook

Ja idd ik ook prima. Dus bij deze ga ik alles wat laten rusten (3maand ofzo) en dan ook injects proberen. Enkel mijn probleem is dat ik teveel aan de mogelijke gevolgen denk :mad: Beetje last van hypochondrie:)

Succes jij ook

Ja moeilijk man is een afweging die je moet maken denk ik.
Ook succes!

Terug
Naar boven