MuscleMeat

Wanneer weer beginnen eten met test e only?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hoi

Ik ben woensdag begonnen met mijn eerste kuur, 500mg test e per week. Aangezien de test blijkbaar pas na week 3 echt begint te werken, hoef ik pas dan ook dan -of misschien een paar dagen daarvoor om zeker te zijn- mijn dieet te verhogen? Ik ga namelijk 150g eiwitten meer eten, dus 600kcal meer. Je kunt je wel inbeelden dat dat waarschijnlijk voor een ongewenste vettoename zorgt mocht ik die binnenspelen wanneer de test nog niet werkt.

Bedankt!
Milton

edit: ik zie net dat er een fout staat in de titel: dat moet niet "weer beginnen eten zijn", maar "meer beginnen eten" natuurlijk. :o

test werkt vanaf dag 1 , je merkt het pas na een x aantal weken.

Dus eten ophogen vanaf eerste inject , schoon eten zal ik altijd aanraden(vooral zoutloos)

A.d.h.v deze vraag krijg ik het idee dat je nog niet helemaal op de hoogte bent van AAS en het gebruik ervan , maar dat terzijde.

Meteen beginnen dus ;) Wat ga je vanaf nu eten ongeveer dan?

Je kan best 600kcal in een week verhogen, helemaal als dit alleen uit eiwitten bestaat.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan best 600kcal in een week verhogen, helemaal als dit alleen uit eiwitten bestaat.

Ik begrijp je niet goed. Bedoel je dat ik er 1 week moet over doen om die extra 600kcal geleidelijk op te bouwen?
Of bedoel je dat het best mogelijk is om 600kcal in eiwitten meer te eten zonder dat je er echt vetter van wordt? (Lijkt me sterk.)

laat je voedingsschema eens zien

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga hier niet heel mijn voedingsschema neertypen maar ik zal je wel mijn macro's zeggen van voor ik kuurde: 150g eiwitten, 350g kh, ongeveer 75g vetten, maar dat is nogal afhankelijk van het soort vlees dat we eten bij het avondmaal. Komt neer op 2675kcal, dat lijkt niet veel maar ik kom er nu al te veel vet van bij. Laatste twee maand 4 kilo bijgekomen, dus dat kan onmogelijk allemaal spier zijn. Enige wat ik ga veranderen zijn de eiwitten: van 150g naar 300g.

Ben trouwens 70kg bij 1m72, let the shit storm commence.

lucky you, om lekker te gainen moet ik minimaal richting de 4000 kcal gaan.

Als je al aankomt hierop is een beetje meer eiwitten idd voldoende.

Ik begrijp je niet goed. Bedoel je dat ik er 1 week moet over doen om die extra 600kcal geleidelijk op te bouwen?
Of bedoel je dat het best mogelijk is om 600kcal in eiwitten meer te eten zonder dat je er echt vetter van wordt? (Lijkt me sterk.)

Ik bedoel dat je gewoon verhoogt en dan iig niet hoger gaat die week.
Lijkt mij sterk dat je met een verhoging van 600kcal in een week ineens vetter wordt. Helemaal als dit eiwitten zijn en je al belachelijk weinig eiwitten eet.

je zou zeker op 3800-4000kcal moeten gaan zitten.
ik zou me prot op 200gr houden, vetten zeker op 120gr en de kh zo hoog mogelijk.
t moment dat je merkt dat je vetter wordt, dan schroef je je kh inname wat omlaag.
op deze manier ga je totaal niet groeien, kan je het eerder zien als een cut kuurtje.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 12:14 ----------

als je gaat kuren, standaard 1500-2000kcal bovenop je standaard dagelijkse inname.

Terug
Naar boven