Fitness Seller

Wanneer Weightgainer gebruiken?

jbisselink

Novice
Waardering
0
Massa
113kg
Vetpercentage
16%
Ik heb als advies gekregen om een uur voor de training een Weightgainer te gebruiken. Deze dient dan als brandstof. Ik neem deze dan op het werk en ga dan direct uit mijn werk trainen. Na het trainen eet ik dan vaak licht (alleen groenten).

Echter, ik lees dat je de Weightgainer eigenlijk na de training moet gebruiken.

Is het verstandig dit op deze manier door te zetten of moet ik het wijzigen? Graag jullie advies?

Alvast bedankt.

Jeroen.

geen weightgainers..

= ongezond bij slechte voeding..

Post je huidige eetschema eens.. en je stats

Welke weight gainer gebruik je überhaupt?

en SpankSta.. Je zegt dat Weight gainers ongezond zijn bij slechte voeding?

Wat versta jij onder "Ongezond"
en wat onder "Slechte voeding"

Ik ben een hard gainer en om aan mijn totaal kcal te komen eet ik echt niet alleen maar schoon; ik heb thuis een 5tal kilo'tjes aan mammoth 2500 staan en maak er blij gebruik van.

En rondom de training drink ik chocomel, wat ook niet schoon is.

Ongezond, daar versta ik onder dat het een directe aanslag op je lichaam is, ware het op korte of lange termijn. met blijvende gevolgen.

@Jbisselink

als je een weight gainer hebt met veel suikers dan is rondom training tijd wel een goed idee ja, daar worden de suikers goed benut en tevens de whey die er inzit.

eet meer koolhydraten (direct) na de training.

in weight gainer zit ook snelle en langzame koolhydraten

• Topic Starter Topic Starter
Heb nog niet echt een eetschema gemaakt, ben er mee bezig.

Op dit moment weeg ik 132kg met een vetpercentage van 24,3% bij een lengte van 1.97m.

Ik vraag me dan ook af of ik niet beter Leangainer kan gebruiken?

En mocht iemand tips hebben, die zijn van harte welkom!

Enige weightgainer die er hier inkomt is CCG van XXL.

Ik heb als advies gekregen om een uur voor de training een Weightgainer te gebruiken. Deze dient dan als brandstof. Ik neem deze dan op het werk en ga dan direct uit mijn werk trainen. Na het trainen eet ik dan vaak licht (alleen groenten).

Echter, ik lees dat je de Weightgainer eigenlijk na de training moet gebruiken.

Is het verstandig dit op deze manier door te zetten of moet ik het wijzigen? Graag jullie advies?

Alvast bedankt.

Jeroen.

Als je direct vanuit je werk naar de training gaat en geen tijd hebt om goed te eten is een gainer op dat moment best een goed idee. Neem wel na je training een goede lichte maaltijd met koolhydraten en eiwitten.

Heb nog niet echt een eetschema gemaakt, ben er mee bezig.

Op dit moment weeg ik 132kg met een vetpercentage van 24,3% bij een lengte van 1.97m.

Ik vraag me dan ook af of ik niet beter Leangainer kan gebruiken?

En mocht iemand tips hebben, die zijn van harte welkom!

Een beter advies is: ga op dieet. 24% is veel te hoog.

Terug
Naar boven