MuscleMeat

wanner terugval?

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
heb afgelopen vrijdag mijn laatste tren act gezet. za voelde ik me k*t, kuur afgelopen enz. merkte ook dat ik minder zin kreeg in coïtus :eek: aaaaaaaarrrrrrrrggggg, dat viel ff vies tegen. toen ben ik zondag begonnen met de nakuur bestaande uit 50 clomid ed, 30 mg novaldex ed en 50mcg clen ed.

zondag, voelde ik me top. trainen op maandag was ook lekker evenals vandaag. heb niets aan sterkte ingeleverd en merk dat de coïtusdrive sinds zondag weer normaal is.

nu de grote vraag: wanneer kan ik de KLAP verwachten?
of zou die wegblijven? lijkt me een illusie.

is het zo dat de eerste weken cruciaal zijn of komt de klap na de nakuur?

alle input is welkom,
gr d

de grootste klap komt op het moment dat de halfwaarde tijd van de laatste langstgenomen ester voorbij is, zeker met korte middelen. met lange middelen gaat het wat geleidelijker.

succes
Michel

• Topic Starter Topic Starter
zou bij de tren act. dus ongeveer nu moeten gebeuren dan? halfwaardetijd van 3 dagen, za,zo,ma dus ongeveer vandaag.

is het het raar om te denken dat het grotendeels tussen je oren zit?

De "klap" scheelt per persoon

Nakuur, + tribilus +megagrow bijvoorbeeld kan het opvangen

ik denk dat je idd ff moet wachten voordat je de klap gaat merken. Bij mij kwam hij harder aan als verwacht qau libido en humeur.

maar als je problemen hebt met je coïtusdrive stuur je je vriendin maar naar mij toe ;) :D

younggod zei:
maar als je problemen hebt met je coïtusdrive stuur je je vriendin maar naar mij toe ;) :D

kun je echt niet aan pretty-boy ;)

ps. zien de klap wel, heb met primo en winstrol nooit ergens last van gehad. maar dat zou dit keer wel eens anders kunnen zijn.

gr d

dennis999 zei:
kun je echt niet aan pretty-boy ;)

ps. zien de klap wel, heb met primo en winstrol nooit ergens last van gehad. maar dat zou dit keer wel eens anders kunnen zijn.

gr d

haha, TRY ME!! :D

ff serieus, ik hoop idd voor je dat je klap volkomen weg blijft. Hoeveel heb je totaal gegaind tijdens je kuur?

ALs je echt gaat zitten wachten op de klap van wanneer komt ie wanneer komt ie tsja dan zal die harder komen als normaal :rolleyes:

Als je ballen veel gekrompen zijn zou ik wel HCG gebruiken om ze weer op grootte te brengen.
Dat zal het herstel van de eigen testproductie aanzienlijk versnellen :)

Black Knight zei:
Als je ballen veel gekrompen zijn zou ik wel HCG gebruiken om ze weer op grootte te brengen.
Dat zal het herstel van de eigen testproductie aanzienlijk versnellen :)

heb gedurende week5-9 elke 6de dag 500 iu hcg gezet. was niet optimaal ivm koeling, dat kan ik thuis niet in de koelkast zetten, ouders :mad:

@younggod: ben van 92 naar 106 gegaan, tren erin wat vocht kwijt, kwam ik uit op 103 kg, en dat weeg ik nu nog steeds. hoop op 100 kg te blijven hangen.
ps. je mag f best een keer lenen hoor, heb ik voor goede vrienden over :D

fitnessboy zei:
ALs je echt gaat zitten wachten op de klap van wanneer komt ie wanneer komt ie tsja dan zal die harder komen als normaal :rolleyes:

zit ern iet op te wachten, maar hoor om me heen dat de eerste weken zwaar verrot zouden zijn. zitten nu halverwege de eerste week en voel me nog steeds top. libido is ook goed. moet wel gezegd worden dat bij mij voorgaande kuren met primo en winstrol ik achteraf nooit ergens last van heb gehad. maar we zien wel.
gr d

dennis999 zei:
heb gedurende week5-9 elke 6de dag 500 iu hcg gezet. was niet optimaal ivm koeling, dat kan ik thuis niet in de koelkast zetten, ouders :mad:

@younggod: ben van 92 naar 106 gegaan, tren erin wat vocht kwijt, kwam ik uit op 103 kg, en dat weeg ik nu nog steeds. hoop op 100 kg te blijven hangen.
ps. je mag f best een keer lenen hoor, heb ik voor goede vrienden over :D

dat zijn best moeie resultaten kerel!! En ik zou haar best een keer willen lenen hoor, maar ik denk dat mijn vrouwtje niet is voor een trio. of we moeten gewoon aan partner ruil doen ;) :D

younggod zei:
dat zijn best moeie resultaten kerel!! En ik zou haar best een keer willen lenen hoor, maar ik denk dat mijn vrouwtje niet is voor een trio. of we moeten gewoon aan partner ruil doen ;) :D

van ruilen komt huilen, maar heb ik er wel voor over. :eyebrow:

ps. internet thuis is kapot, vandaar afwezigheid op msn, op uni geen toegang tot msn, helaas, vond gesprek van zondag lachen.
take care

dennis999 zei:
van ruilen komt huilen, maar heb ik er wel voor over. :eyebrow:

ps. internet thuis is kapot, vandaar afwezigheid op msn, op uni geen toegang tot msn, helaas, vond gesprek van zondag lachen.
take care

haha ik ook.. die vriendin van je is net zo bijdehand als jij ;)

spreek je wel weer als je weer acces hebt tot msn.. greetz

dennis999 zei:
zit ern iet op te wachten, maar hoor om me heen dat de eerste weken zwaar verrot zouden zijn
Bullshit ik heb nergens last van gehad in mijn nakuur, geen terugval in kracht, geen depressie van de clomid of een verlaagde testproductie, niks.
Denk dat het grotendeels tussen je oren zit.

Mijn nakuur bestond uit clomid, nolvadex, clenbuterol en wat legale suppelementen betreft creatine, ZMA, tribulus en avena sativa. Volume van de training laag gehouden (2 oefeningen per spiergroep, 2 setjes per spiergroep) en reps ook laag (tussen de 6-10). Geen cardio.

Black Knight zei:
Bullshit ik heb nergens last van gehad in mijn nakuur, geen terugval in kracht, geen depressie van de clomid of een verlaagde testproductie, niks.

ben met je eens dat het grotendeels tussen de oren zou kunnen zitten. maar denk dat iedereen anders reageert. het feit dat jij nergens last van zou hebben maakt nog niet dat anderen dat niet zouden kunnen hebben.

denk dat clen veel uitmaakt in de nakuur, word zelfs iets sterker dan ik was, terwijl ik bezig was! :D , en da's wel prettig.
gr d

Black Knight zei:

vind het nog al wat om te zeggen dat het bulshit is het verschild gewoon per persoon, ik heb nog een perfecte coïtusdrive maar ben de laatste dagen wel erg suf en dat zit echt niet tussen mn oren want ik hou me verder helemaal niet bezig met het afgelopen zijn van mn kuur

Wat ik bedoel is dat vaak beweerd wordt dat iedereen gigantisch terug zou vallen na een steroidenkuur. Opmerkingen als 'na je eerste kuur verlies je het meest', 'de klap komt sowieso, valt niet te ontwijken' en 'nakuur is uitstel van executie'.

dennis999 zei:
ben met je eens dat het grotendeels tussen de oren zou kunnen zitten. maar denk dat iedereen anders reageert. het feit dat jij nergens last van zou hebben maakt nog niet dat anderen dat niet zouden kunnen hebben.

denk dat clen veel uitmaakt in de nakuur, word zelfs iets sterker dan ik was, terwijl ik bezig was! :D , en da's wel prettig.
gr d
door clen bijf je idaad goed je kracht behouden...is altijd erg prettig..succesverder met je nakuur

Terug
Naar boven