XXL Nutrition

wapen vs gyno

Ryu-

Novice
Waardering
1
Beste,
een vraagje.
Stel je bent bezig met een kuur
situatie: 200mg Deca + 250 mg Sust
of
200mg Deca only

Tijdens je kuur begin je last te krijgen van gevoelige tepels, klierhypofyse, schijfvorming onder je tepels.

Wat is hiertegen te doen? tijdens je kuur Nolvadex erbij nemen totdat het probleem terug wegdijnt of Arimidex nemen.
Dus eigenlijk wat zou volgens jullie mening en/of ervaring het beste zijn
1: een receptorblokker (nolvadex)
2: aromatase-enzym blokker ( arimidex)

De vraag is of je tijdens je nakuur al niet wat te laat bent kerel.
Ernstige gyno, pijnlijke schijven of knobbels kunnen, hoe langer je ze onbehandeld laat, blijvend zijn: Die trekken na een (na)kuur dus niet meer weg.
Jij moet dus zelf bepalen in welke mate je er last van hebt en als dat dermate is dat je er pijn van ondervindt of last met kleding, dan zou ik al in m'n kuur maatregelen treffen met minimale doses Arimi. Wacht nooit te lang met klachten en raadpleeg wanneer mogelijk een professional.

Groetjes!

Nog een Ryu????

En 250mg sustanon per week is te weinig!!!!!!!!!!!!!!

Sus min 2x per week zetten!!

Tijdens je kuur altijd arimidex.

Als je tijdens een kuur last krijgt kan je nolvadex slikken wat je wil maar het zal weinig helpen.

Sorry, maar als je tijdens je kuur last krijgt van gyno is Nolva je allerbeste keuze hoor.

Nolva zou inderdaad een goede keuze zijn.

[offtopic] jij bent 1.64 lang, en weegt 55kg. Die gyno zou jij kunnen gaan zien als extra massa en gewicht. Lekker laten zitten joh :p ;)[/offtopic]

MrJ zei:
Sorry, maar als je tijdens je kuur last krijgt van gyno is Nolva je allerbeste keuze hoor.

Had ik hier al vaker gehoord ja. Ben daarom dus al meerdere keren in de fout gegaan. Tijden de kuur kan ik nolva slikken wat ik wil maar dat werkt gewoon niet. Met liquidex is het zo weg.

Maar jij hebt dus een schijf onder je tepel gehad tijdens het kuren en dat ging weg met nolvadex ondanks dat je gewoon doorkuurde?

Ik heb nooit last van gyno gehad. Feit blijft dat oestrogeen blokkeren aan de receptor vele malen effectiever is dan de aromatisering proberen te blokken.

Dat jij het is anders ervaart dan de wat algemeen bekend is is tot daar aan toe, maar dan moet je vind ik geen adviezen geven dat Nolva weinig zal helpen zonder daarbij toe te lichten dat het hier specifiek om jouw persoontje gaat.

MrJ zei:
Ik heb nooit last van gyno gehad. Feit blijft dat oestrogeen blokkeren aan de receptor vele malen effectiever is dan de aromatisering proberen te blokken.

Dat jij het is anders ervaart dan de wat algemeen bekend is is tot daar aan toe, maar dan moet je vind ik geen adviezen geven dat Nolva weinig zal helpen zonder daarbij toe te lichten dat het hier specifiek om jouw persoontje gaat.

Er worden vaak een hoop dingen nagepraat. Net als jij nu doet. Je hebt er totaal geen ervaring mee maar je versterkt wel het idee dat nolva beter zou werken.
Dat gebeurd hier wel vaker helaas. De indruk wordt gewekt dat nolva beter is omdat zoveel mensen dat zeggen. Blijkt dat de meesten dat gewoon napraten.

Misschien dat het bij sommige mensen wel helpt hoor maar dan nog los je het probleem niet op. Je blijft met een veel te hoog oestrogeengehalte zitten en zodra je stop met de nolva heeft het direct vrij spel waardoor het nog veel sterker terugkomt. Dan zou je dus nolvadex de gehele kuur door moeten blijven slikken. Veel slimmer is dus liquidex/arimidex gebruiken zodat je van het teveel aan oestrogeen afkomt.

Precies, het scheelt dat jij helemaal weet waar je over praat

Je ziet het verschil niet in tussen napraten en gewoon bevestige informatie gebruiken. Your loss, niet de mijne.

Maar wat is nou beter nolva of liquidex :(

b3ta zei:
Maar wat is nou beter nolva of liquidex :(

Kennelijk zijn de meningen daarover verdeeld. Dat is ook niet zo raar want niet iedereen reageert het zelfde op alles.
Daarom kan je ook niet zeggen "feit is dit" en "algemeen bekend is dat".

Ik ben heel gevoelig voor gyno en ik heb er heel wat mee gerommeld maar liquidex werkt voor mij het beste.
Sterker nog, nolvadex werkt bij mij gewoon helemaal niet.
Ik heb al een paar keer tijdens een kuur een schijfje of knobbeltje onder mn tepel gekregen. En al zat ik weken aan de nolvadex, het ging gewoon niet weg. Heb ook nog verschillende merken nolvadex geprobeerd.

Ik kreeg er tijdens mn huidige kuur weer last van en ben elke dag 0,5 mg liquidex gaan gebruiken. Binnen een week werd het al minder en uiteindelijk trok het helemaal weg en ik ben nog steeds aan het kuren. Dat was met nolvadex nooit gelukt en bovendien is het ook nog eens veel slechter voor je om zo lang nolvadex te gaan gebruiken.

Je werkt met nolvadex de verkeerde kant op. Je gaat proberen de symptomen te bestrijden terwijl liquidex het probleem aanpakt.

Terug
Naar boven