MuscleMeat

Wasbordje

Optifiber

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey,

zie hier soms foto's van gasten met de perfecte buikspieren, bij mij zie je ze wel goed maar heb de indruk dat dit rechts en links niet gelijk is... bedoel die blokjes staan niet mooi naast elkaar... is dit door slechte training of verkeerde oefeningen of te weinig oef??? moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik enkel crunches doe, wel 3x/week. Kan ik hier nog iets aan veranderen of komt dit wel meer voor?

dat ze niet recht naast elkaar staan heft niks te make met training.. dit is gewoon genetisch bepaald en voor zo ver ik weet niks aan te doen..

Is genetisch bepaald en kan je niks aan doen. Heel veel mensen hebben ongelijke buikspieren.

Maak je geen zorgen, zelfs MR. Olympia, Jay Cutler heeft scheve buikspieren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
hey thx, was al ongerust maar blijkbaar komt het meer voor...
we zullen er dan voor zorgen dat ze nog beter uitkomen, ongelijk of niet!

Hey,

zie hier soms foto's van gasten met de perfecte buikspieren, bij mij zie je ze wel goed maar heb de indruk dat dit rechts en links niet gelijk is... bedoel die blokjes staan niet mooi naast elkaar... is dit door slechte training of verkeerde oefeningen of te weinig oefening??? moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik enkel crunches doe, wel 3x/week. Kan ik hier nog iets aan veranderen of komt dit wel meer voor?

Als ze rechter hoog zitten dan links moet je 30 kilo dumbbells aan je rechter been hangen. Blokjes links hoger, zelfde id. Succes gegarandeerd!

ik heb het een klein beetje, maar is het waar wat beginnerbb segt? dat zou wel een goeie en makkelijke oplossing zijn

@ Niek17. Nee is niet waar, het is genetisch aangelegd en niets aan te veranderen. Anders zou Jay Cutler ook wel zijn abs recht getraind hebben, het draait bij wedstrijden namelijk ook om de symmetrie. Helaas is het niet mogelijk. Althans, voor zover ik weet.

zie mijn gallery

@ Niek17. Nee is niet waar, het is genetisch aangelegd en niets aan te veranderen. Anders zou Jay Cutler ook wel zijn abs recht getraind hebben, het draait bij wedstrijden namelijk ook om de symmetrie. Helaas is het niet mogelijk. Althans, voor zover ik weet.

ja ik vond het wel heel raar eigenlijk dat jay enzo het niet doen.

en je hebt ook mensen net als die silvio samuel die hebben een deuk/ruimte tussen de buikspieren.

ja ik vond het wel heel raar eigenlijk dat jay enzo het niet doen.

en je hebt ook mensen net als die silvio samuel die hebben een deuk/ruimte tussen de buikspieren.

Ronnie coleman heeft ook een grote "spleet" tussen zijn abs hoor.

zou het wel genetisch bepaald zijn?
ik heb namelijk het geluk van heel mooie en rechte buikspieren te hebben
maar bij mijn broer staan die toch wel redelijk scheef zenne

Hmm ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien bij mezelf, train ze wel constant maarja BF he
Maar binnenkort cutten dus dan wordt de grote vraag beantwoord, scheef of recht:D

Hmm ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien bij mezelf, train ze wel constant maarja BF he
Maar binnenkort cutten dus dan wordt de grote vraag beantwoord, scheef of recht:D

je kan ze wel voelen door je vet door ...

OT; kan je niets aan doen , genetisch bepaald.
de mijne zijn symmetrisch, al had ik ze liever ongelijk gehad ;)

Terug
Naar boven