XXL Nutrition

Wat de verkeersopstopping van gisteravond volgens jou is.

Reem76

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
73kg
Doordat ik mij ten opzichte van het thuisfront verplicht voel, niet mijn leven ga wagen voor een half uur tijdswinst, heb ik er voor gekozen om hem aan de kant te zetten en een uiltje geknapt en pas weer gaan rijden na de strooiwagen.
Echt niet dat ik bij die maloten met zelfmoordneigingen zou voegen.

Mijn mening.

Niet door de sneeuw, gladheid of door de kou of wat moedertje natuur gisteren naar beneden heeft gegooid. Maar door ikkeikke en de rest kan stikken.
De gemiddelde scandinavier zou er warm noch koud van worden.

Als men collectief, zo veel mogelijk de weg had vrijgemaakt om pas na het schuiven en strooien weer de weg op had gegaan. Was men veeeeel eerder thuis geweest.. In plaats van 3-5 uur later.
Kijk maar eens hoe automobilisten in Duitsland reageren als er een whiteout ontstaat...

Kan nog veel meer dingen opnoemen waarom ik doorrijden waanzin vind overigens.

Stel je niet aan man zelfmoordneigingen, alsjeblieft zeg :roflol:

aansteller!

Indd, als ik dit lees gaan me vuisten jeuken, p*ssy mother****er.

Wat de verkeersopstopping van gisteravond volgens jou is?

Nou gewoon, een file

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Indd, als ik dit lees gaan me vuisten jeuken, p*ssy mother****er.

:roflol:

Heel veel auto's achter elkaar :thumbup:

Laat die jongen lekker gevoelig zijn joh. net of jij zo stoer bent realist

Ik las vandaag in de krant dat ze erachter waren gekomen dat veel bestuurders van strooiwagens niet over gladde wegen wilden rijden, dus dat lijkt me een goede rede.

Natuurlijk, ga gewoon de wegen bestrooien die niet glad zijn.

Hetzelfde als je schroeven moet vastdraaien en de losse overslaat, want dan moet je zoveel draaien....

Haha quattro power ftw.

MOet toch vreten of niet. Anders mis ik me maaltijd verdomme!!

Je zou idd denken dat alle strooiwagens op vakantie zijn.

Op geen sT stond ook wel een leuk stukje over winterbanden.

Anyways, collega stond 20 minuten met een bus vast omdat een of andere Truus net nog even het kruispunt op moest en daar vervolgens 20 minuten de weg blokkeerde voordat de bus weer door kon.

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Ik las vandaag in de krant dat ze erachter waren gekomen dat veel bestuurders van strooiwagens niet over gladde wegen wilden rijden, dus dat lijkt me een goede rede.

Natuurlijk, ga gewoon de wegen bestrooien die niet glad zijn.

Hetzelfde als je schroeven moet vastdraaien en de losse overslaat, want dan moet je zoveel draaien....

Als er te veel sneeuw ligt heeft het ook geen zin om te strooien. Een dikke laag sneeuw haal je niet weg met wat zout.

Trouwens, het juist open houden van de wegen die nog WEL begaanbaar zijn zou wel eens een betere strategie kunnen zijn om uberhaupt nog wat doorstroming te houden.

Ligt er dan ergens sneeuw ofzo? :p

• Topic Starter Topic Starter
Muah, van waar ik stond kon ik een bocht overzien die concaaf, hellend en omhoog gaat en heb toen een combinatie met damwanden over de dwarse zijde richting de vangrail zien glijden. Je zal er maar tussen zitten.
Ikzelf, omdat de sneeuw en gladheid mij overviel letterlijk de toerit ben afgegleden en door de banden te laten spinnen (wriktiegrip, tracktorpulling) mijn medeweg gebruikers en de vangrail wist te ontwijken en nog veel meer verhalen van mensen waarmee je een praatje maakt gehoord heb.

Buiten dat ik het een nichterig excuus vind, dat doordat het asfalt erdoor beschadigd word (is al stuk lullos), er geen split word meegestrooid waardoor vrijwel direct de ijslaag doorbroken word en vele malen meer effectiever is.
Snap ik niet dat direct de toeritten niet zijn afgezet en het verkeer af laten vloeien naar uitritten, pompstations en vluchtstroken om zodra er een baanvlak vrij is er de schuif/strooiwagens over te sturen..

Ikzelf had prima met aangepaste snelheid, volledig veilig naar huis kunnen rijden met de spulletjes die ik voor "wat als" bij me heb en dus ook hoezen die je met staaldraad om je band kan sjorren en een loopvlak heeft met hardstalen strippen met nopjes die ik ooit in duitsland gekocht heb voor een ander doel.

Ik rij 80-100K per jaar, dan loop je het 5x sneller op als de gemiddelde automobilist.

Het gaat mij om die dwazen.. Dat mensen gewoonweg van zichzelf niet in de gaten hebben dat ze door uitputting last hebben van een soort cognitieve blindheid.

En ook moeders met kinderen in een dahatsu cuore.. Die van mij zou echt een stomp krijgen als ze mij dat flikt..

Laatst bewerkt:
Op geen sT stond ook wel een leuk stukje over winterbanden.

Anyways, collega stond 20 minuten met een bus vast omdat een of andere Truus net nog even het kruispunt op moest en daar vervolgens 20 minuten de weg blokkeerde voordat de bus weer door kon.

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Als er te veel sneeuw ligt heeft het ook geen zin om te strooien. Een dikke laag sneeuw haal je niet weg met wat zout.

Trouwens, het juist open houden van de wegen die nog WEL begaanbaar zijn zou wel eens een betere strategie kunnen zijn om uberhaupt nog wat doorstroming te houden.

Het ging nieteens om wegen waar veel sneeuw lag, maar het ging erom dat hoe belangrijk het ook was dat een bepaalde weg ijsvrij werdt gemaakt, de bestuurders er liever niet overheen reden omdat ze het "eng" vonden.

Gezeik over een beetje sneeuw, hele land ligt meteen plat.
Moskou is het vele malen erger, en daar gaan ze gewoon door alsof er niks aan de hand is.

Gezeik over een beetje sneeuw, hele land ligt meteen plat.
Moskou is het vele malen erger, en daar gaan ze gewoon door alsof er niks aan de hand is.

Ja hier zijn we er totaal niet op voorbereid. De hele jaarvoorraad strooizout is al lang op.

Terug
Naar boven