Reem76
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Doordat ik mij ten opzichte van het thuisfront verplicht voel, niet mijn leven ga wagen voor een half uur tijdswinst, heb ik er voor gekozen om hem aan de kant te zetten en een uiltje geknapt en pas weer gaan rijden na de strooiwagen.
Echt niet dat ik bij die maloten met zelfmoordneigingen zou voegen.
Mijn mening.
Niet door de sneeuw, gladheid of door de kou of wat moedertje natuur gisteren naar beneden heeft gegooid. Maar door ikkeikke en de rest kan stikken.
De gemiddelde scandinavier zou er warm noch koud van worden.
Als men collectief, zo veel mogelijk de weg had vrijgemaakt om pas na het schuiven en strooien weer de weg op had gegaan. Was men veeeeel eerder thuis geweest.. In plaats van 3-5 uur later.
Kijk maar eens hoe automobilisten in Duitsland reageren als er een whiteout ontstaat...
Kan nog veel meer dingen opnoemen waarom ik doorrijden waanzin vind overigens.
Echt niet dat ik bij die maloten met zelfmoordneigingen zou voegen.
Mijn mening.
Niet door de sneeuw, gladheid of door de kou of wat moedertje natuur gisteren naar beneden heeft gegooid. Maar door ikkeikke en de rest kan stikken.
De gemiddelde scandinavier zou er warm noch koud van worden.
Als men collectief, zo veel mogelijk de weg had vrijgemaakt om pas na het schuiven en strooien weer de weg op had gegaan. Was men veeeeel eerder thuis geweest.. In plaats van 3-5 uur later.
Kijk maar eens hoe automobilisten in Duitsland reageren als er een whiteout ontstaat...
Kan nog veel meer dingen opnoemen waarom ik doorrijden waanzin vind overigens.