AndroidHealthClinic

Wat de verkeersopstopping van gisteravond volgens jou is.

b*ch ass

Ja hier zijn we er totaal niet op voorbereid. De hele jaarvoorraad strooizout is al lang op.

Ja, mooi vind ik dat. In nederland is het zo dat als het warm is is het water op, regent het gaan de dijken kapot en is het koud is het zout op! Je weet wel... voorbereiden is zooo lastig! :eek:

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

nergens over.

wanneer komt er een elfstedentocht?

Probeer ff, als het lukt dan doen er morgen vast wat meer mensen met je mee ;)

Ja, mooi vind ik dat. In nederland is het zo dat als het warm is is het water op, regent het gaan de dijken kapot en is het koud is het zout op! Je weet wel... voorbereiden is zooo lastig! :eek:

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Probeer ff, als het lukt dan doen er morgen vast wat meer mensen met je mee ;)

Maar er storten tenminste geen bruggen in.En ook van vulkaanuitbarstingen hebben wij geen last.Al met al ben ik heel blij dat ik in Nederland woon:).

Dat is in de meeste andere landen ook zo, en NL heeft gemiddeld een behoorlijk hoge bevolkingsdichtheid.

Maar kan de frustratie wel begrijpen. ;)

O frustratie valt best mee. Vind het wel mooi, dat er altijd wel iets is in dit land (tuurlijk ook in andere landen!) waar geen rekening mee gehouden is. Vond het vannacht wel erg apart dat met het zout tekort toch ineens de straat hiervoor gestrooid werd terwijl dat nog niet eerder gedaan is deze winterperiode! Zou kom je inderdaad wel van de zoutvoorraad af als nu ook de kleine straatjes gestrooid gaan worden ;)

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Maar er storten tenminste geen bruggen in.En ook van vulkaanuitbarstingen hebben wij geen last.Al met al ben ik heel blij dat ik in Nederland woon:).

:roflol:
helemaal gelijk in ja!!! En de aardbevingen die er zijn, zijn amper te voelen en over het algemeen alleen in Limburg, de noordzee geeft tot nu toe weinig tsunami's. Het valt toch allemaal best mee hier ;)

• Topic Starter Topic Starter
Grappig hoe onze zuiderburen met 30 jaar oud materiaal ons wou helpen om het spoor op gang te houden...

Was pure frustratie over dat ze in NL men een zachte heelmeester mentaliteit hebben om iedereen tevreden te stellen.. Dan krijg je van die azijnpissende zeurpieten en Oma's die een kruispunt blokeren..

In Rusland.... Weg niet begaanbaar? Jammer, moet je even een paar uur wachten, dan mischien wel... Kom, we gaan vodka drinken.....

Kan toch ook zo?

En ga weg met dat zout... Weet je wel hoe slecht dat is.... Is leuk voor voet en fietspaden...

En dan maar zeuren dat t blik van de auto's tegenwoordig van pisbakkenstaal is gemaakt als je van de zomer roestplekjes vind!!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven