Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hier zijn we er totaal niet op voorbereid. De hele jaarvoorraad strooizout is al lang op.

Dat is in de meeste andere landen ook zo, en NL heeft gemiddeld een behoorlijk hoge bevolkingsdichtheid.Ja, mooi vind ik dat. In nederland is het zo dat als het warm is is het water op

Ja, mooi vind ik dat. In nederland is het zo dat als het warm is is het water op, regent het gaan de dijken kapot en is het koud is het zout op! Je weet wel... voorbereiden is zooo lastig!
---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------
Probeer ff, als het lukt dan doen er morgen vast wat meer mensen met je mee![]()
.Dat is in de meeste andere landen ook zo, en NL heeft gemiddeld een behoorlijk hoge bevolkingsdichtheid.
Maar kan de frustratie wel begrijpen.![]()

Maar er storten tenminste geen bruggen in.En ook van vulkaanuitbarstingen hebben wij geen last.Al met al ben ik heel blij dat ik in Nederland woon.