XXL Nutrition

wat doe ik mis :s

Whahahaha. XD

Dit noem ik toch best spieren hoor [Link niet meer beschikbaar] speel anders es een wedstrijdje mee, zul je zien dat je ál je spieren gebruikt. En met zwemmen bedoel ik niet 4 baantjes schoolslag hè.

spieren? ze zijn wat droger maar gespierd absoluut niet

ik heb zelf voor mn werk zo nu en dan wedstrijd gezwommen kerel. vaak deden we ook voor de gein wel s waterpolo, dat t geen topniveau was mag duidelijk zijn, gelukkig want verder vind ik dr persoonlijk geen drol aan maar ik weet wel waar ik over praat waar dit aangaat.
als ik de hele dag ga rennen gebruik ik ook mn benen, groeien zullen ze er echter niet van.

zoals sava zegt, het is niet het zwemmen wat je gespierd maakt maar wat je ernaast doet, overigens laten die fotos nou niet echt een hoop spieren zien eh.

zwemmen=aerobe, bouw je geen massa mee op.

KT is aenarobe, bouw je dus wel massa mee op, wat de zwemmers dus ook doen. sport specifieke gerichte ondersteunende training.

hij heeft gewoon gelijk
dus hou op met die onzin van je anders ga je maar naar superdudes.nl

Hmm ok. Jullie hebben gelijk;) Ik ben veel te eigenwijs op dit forum, voortaan luister ik naar jullie. Maar superdudes: nooit!

Hmm ok. Jullie hebben gelijk;) Ik ben veel te eigenwijs op dit forum, voortaan luister ik naar jullie. Maar superdudes: nooit!

Begin je het eindelijk door te krijgen want dit is niet de eerste keer hé, misschien toch wel langzaam tijd voor superdudes als je zo traag van begrip bent hoor.

Ik begin het helemaal door te krijgen. Ik zweer het jonge, echt nooit die superdudes.

Terug
Naar boven