Fitness Seller

wat doe je als je een langdurige blesure hebt?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
als iemand een blesure zou krijgen waardoor je bevoorbeel 2 maand niet door zou kunnen trainen wat zouden jullie dan doen? het id van een poos winstrol nemen lijkt me nog niet eens zon gek id tenzij medijnen met wisselwerking worden gebruikt. winstrol onderdrukt je test opzich weinig en je hoeft niet bang te wezen dat je veel spiermassa afbreekt in de tijd van nix doen. wat vinden jullie van zoeits en wat zouden jullie doen?

niet dat ik blesure heb gewoon nieuwschierig

Als je spieren niet je broodwinning zijn zou ik zeker geen as gebruiken, trouwens als je niet zwaar boven je genetische limiet zit ga je mits goede voeding ni veel of niets verliezen ...

Je dieet een aanpassen en dan zal het wel meevallen qua verlies. AS gebruik lijkt me heel onverstandig.

Het hangt er vanaf welke blessure en hoe ernstig. Middelen zoals deca,equi,primo en anavar zijn collageen opbouwend en zodoende interresant om als ondersteuning te gebruiken tijdens blessure's. Wel licht en revaliderend trainen,good luck!

2 maanden winstrol is al niet leuk voor je lever. En winstrol werkt niet altijd even positief in geval van blessures zoals bv. ontstekingen. Ik zou gewoon niks nemen en al die maanden je voedingsschema in orde houden en na die tijd gewoon weer knallen, ben je zo terug in shape.

!!BarmaN!! zei:
als iemand een blesure zou krijgen waardoor je bevoorbeel 2 maand niet door zou kunnen trainen wat zouden jullie dan doen? het id van een poos winstrol nemen lijkt me nog niet eens zon gek id tenzij medijnen met wisselwerking worden gebruikt. winstrol onderdrukt je test opzich weinig en je hoeft niet bang te wezen dat je veel spiermassa afbreekt in de tijd van nix doen. wat vinden jullie van zoeits en wat zouden jullie doen?

niet dat ik blesure heb gewoon nieuwschierig

Ik zelf heb door een blessure aan mijn arm weinig kunnen trainen, ongeveer 8 weken.

Echt heel erg k#t, ik heb geen massa in geleverd, gewoon meer eiwitten eten en dan zul alles vasthouden.

• Topic Starter Topic Starter
uit mijn eigen ervaring in mijn vorige kuur tren+winstrol

heb ik ook een blesure gehad aan mijn biceps waardoor ik mijn arm echt gewoon helemaal niet meer kon bewegen verging ook van de pijn. maar 2 week later was het gewoon over! nog een week later was ik sterker dan voor mijn blesure.

en ik heb ookal heelang een blesure gehad aan schouder en elleboog. waardoor ik een aantal dingen niet kon doen. is helemaal verdwenen geen pijn kraakt niet nix niet.

uit deze dingen kan ik wel concluderen ook uit verhalen van anderen. dat ookal anabolen normaal gesproken werd gebruikt voor oude mensen, kanker patienten aidspatienten. en weet ik veel waarvoor nog meer.

dit toch nuttig is om te gebruiken bij een blesure. als je iets met je schouder hebt spuiten ze er heel snel cortisolsteroide in wat op den duur juist voor verslechtering zorgt. is winstrol of deca dan geen beter alternatief. (atuurlijk wel rekeninghouden als er andere medijnen zijn voorgeschreven)

waarom winstol niet? ik weet niet precies welke steroiden allemaal geschikt zijn voor dit. deca dacht ik wel. ik had een x wat over winstrol gelezen daarover maar waar dat zo staat weet ik niet meer.

!!BarmaN!! zei:
waarom winstol niet? ik weet niet precies welke steroiden allemaal geschikt zijn voor dit. deca dacht ik wel. ik had een x wat over winstrol gelezen daarover maar waar dat zo staat weet ik niet meer.

Ik dacht wel eens gelezen te hebben dat Winstrol je pezen zou kunnen verstevigen d.m.v. een verbeterde collageen synthese.

Ik heb een maand niet kunnen trainen, ik heb mijn dieet zeer zorgvuldig op orde gehouden en nu ik weer kon beginnen keek ik op de weegschaal en ben qua gewicht niets veranderd. Beetje meer vet erbij, train je er zo af. Mijn kracht is achteruit gegaan maar die bouw ik liever zelf op dan het met AAS 'bij te houden' want wie niet traint en Winstrol in z'n mondje gooit doet toch iets fout denk ik...

Ik wil graag mijn kracht weer skyhigh gaan trainen en zo weer hoger uitkomen dan eerst, dan is een kuur welverdiend! :D:D:D

DBC01 zei:
Ik heb een maand niet kunnen trainen, ik heb mijn dieet zeer zorgvuldig op orde gehouden en nu ik weer kon beginnen keek ik op de weegschaal en ben qua gewicht niets veranderd. Beetje meer vet erbij, train je er zo af. Mijn kracht is achteruit gegaan maar die bouw ik liever zelf op dan het met AAS 'bij te houden' want wie niet traint en Winstrol in z'n mondje gooit doet toch iets fout denk ik...

Ik wil graag mijn kracht weer skyhigh gaan trainen en zo weer hoger uitkomen dan eerst, dan is een kuur welverdiend! :D:D:D

winstrol in zijn mondje gooit? alleen injecteren natuurlijk ;)

wanneer begin je weer dan? en wat ga je gebruiken tren?

Dat duurt nog even en hou ik voorlopig nog even lange tijd lekker voor mezelf. :D
Ben bezig met een leuke website die je t.z.t. wel onder ogen krijgt.
Waar staat jouw overzicht?

[Link niet meer beschikbaar]

Stimulation of collagen synthesis by the anabolic steroid stanozolol
V Falanga, AS Greenberg, L Zhou, SM Ochoa, AB Roberts, A Falabella and Y Yamaguchi
University of Miami School of Medicine, Department of Dermatology, Miami Veterans Affairs Medical Center, Florida, USA.

There is evidence that anabolic steroids, which are derived from testosterone and have markedly less androgenic activity, promote tissue growth and enhance tissue repair; however, the mechanisms involved in their anabolic activities remain unclear. In this report, we measured the effect of the anabolic steroid stanozolol on cell replication and collagen synthesis in cultures of adult human dermal fibroblasts. Stanozolol (0.625-5 microg per ml) had no effect on fibroblast replication and cell viability (p = 0.764) but enhanced collagen synthesis (p < 0.01) in a dose-dependent manner (r = 0.907). Stanozolol also increased (by 2-fold) the mRNA levels of alpha1 (I) and alpha1 (III) procollagen and, to a similar extent, upregulated transforming growth factor-beta1 (TGF-beta1) mRNA and peptide levels (p < 0.001). There was no stimulation of collagen synthesis by testosterone. The stimulatory effects of stanozolol on collagen synthesis were blocked by a TGF-beta1 anti-sense oligonucleotide, by antibodies to TGF-beta, and in dermal fibroblast cultures derived from TGF-beta1 knockout mice. We conclude that collagen synthesis is increased by the anabolic steroid stanozolol and that, for the most part, this effect is due to TGF- beta1. These findings point to a novel mechanism of action of anabolic steroids.

van alleen winstrol krijgen veel mensen last van hun gewrichten, als je daar al een blessure hebt werkt het zeker niet bevorderend. heeft het te maken met het vocht wat je daar kwijtraakt. deca geeft juist veel vocht en zo meer bescherming voor je gewrichten.

soulreaver zei:
van alleen winstrol krijgen veel mensen last van hun gewrichten, als je daar al een blessure hebt werkt het zeker niet bevorderend. heeft het te maken met het vocht wat je daar kwijtraakt. deca geeft juist veel vocht en zo meer bescherming voor je gewrichten.

Maar goed, dan hangt het toch af van de aard van je schouder blessure of bedoel je dat je misschien een herstel van een peesblessure zou kunnen verspeodigen, maar aan de andere kant weer kans hebt op andere problemen?

Ik dacht dat hij het in het algemeen over blessure had en dan steroiden gebruiken? Maar idd. als jij een blessure aan het gewricht zou ik zeker geen winstrol nemen.

Terug
Naar boven