AndroidHealthClinic

wat doe je als je een langdurige blesure hebt?

axestream zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Stimulation of collagen synthesis by the anabolic steroid stanozolol
V Falanga, AS Greenberg, L Zhou, SM Ochoa, AB Roberts, A Falabella and Y Yamaguchi
University of Miami School of Medicine, Department of Dermatology, Miami Veterans Affairs Medical Center, Florida, USA.

There is evidence that anabolic steroids, which are derived from testosterone and have markedly less androgenic activity, promote tissue growth and enhance tissue repair; however, the mechanisms involved in their anabolic activities remain unclear. In this report, we measured the effect of the anabolic steroid stanozolol on cell replication and collagen synthesis in cultures of adult human dermal fibroblasts. Stanozolol (0.625-5 microg per ml) had no effect on fibroblast replication and cell viability (p = 0.764) but enhanced collagen synthesis (p < 0.01) in a dose-dependent manner (r = 0.907). Stanozolol also increased (by 2-fold) the mRNA levels of alpha1 (I) and alpha1 (III) procollagen and, to a similar extent, upregulated transforming growth factor-beta1 (TGF-beta1) mRNA and peptide levels (p < 0.001). There was no stimulation of collagen synthesis by testosterone. The stimulatory effects of stanozolol on collagen synthesis were blocked by a TGF-beta1 anti-sense oligonucleotide, by antibodies to TGF-beta, and in dermal fibroblast cultures derived from TGF-beta1 knockout mice. We conclude that collagen synthesis is increased by the anabolic steroid stanozolol and that, for the most part, this effect is due to TGF- beta1. These findings point to a novel mechanism of action of anabolic steroids.

Dit had ik overigens nog nooit gelezen dus weer wat geleerd :)

• Topic Starter Topic Starter
het ging er om als je normaal gesproken traint maar door een blesure een poos niet kunt trainen. of diegene al gebruikt of niet maakt verder niet uit. ging alleen om het id als as als medicijn.

ja klopt maar dit was eigenlijks de vraag waar het mee begon. over mijn eigen schouder zij ik omdat het bij mij wel hielp.

Ik denk dat Deca tijdens doortrainen positieve invloed kan hebben op je blessure, dat wordt erg veel toegepast bij American Football-spelers.
Deca in een lange periode van rust veroorzaakt volgens mij naast spoediger herstel vatsigheid :D:D:D

Ik wilde onlangs met een blessure weleens een zeer bescheiden hoeveelheid Deca gaan zetten maar ben blij dat ik voor het natuurlijke Glucosamine heb gekozen.

vertel?

in de bijsluiter van deca staat ook hoe het normaal gebruikt word dat is inderdaad veel minder dan je gemiddelde bodybuilder gebruikt

glucosamine? heb er wel van gehoord maar oft wat is weet ik niet. hoorde iets van dat het voor ouderen wel zeer nuttig is maar voor jongeren niet. hoelang heb je glucosamine gebruikt? en is het compleet over. of minder erg

Ik heb geen pijn meer. Maar er is wat bot vern**kt en dat zal wel blijvend zijn...
Conclusie voor mij: Let op als je met zwaardere gewichten uitzwaait in schouder-workouts...:)

is dit in je kuur gebeurt door de snelle krachtoename. of door onvoorzichtigheid.

Onvoorzichtigheid. Ik kuur alweer een tijd niet meer.

Maar tijdens mijn kuren heb ik wel tennis -en golf-elleboogjes opgelopen: te snelle krachttoename, daar op inspelen en dan je pezen die heftig gaan protesteren.
Ik ken een jongen in de gym die zich om de zoveel tijd aan z'n armen laat opereren om wildgroeiend bot weg te laten schaven als reactie op die aandoening. Brrrr!!!

DBC01 zei:
Onvoorzichtigheid. Ik kuur alweer een tijd niet meer.

Maar tijdens mijn kuren heb ik wel tennis -en golf-elleboogjes opgelopen: te snelle krachttoename, daar op inspelen en dan je pezen die heftig gaan protesteren.
Ik ken een jongen in de gym die zich om de zoveel tijd aan z'n armen laat opereren om wildgroeiend bot weg te laten schaven als reactie op die aandoening. Brrrr!!!

gvd dat is kloten.

mijn elleboog blesure heb ik opgelopen met de frenchpress en smaldrukken.

frenchpress kan ik weer. maar smalbankdrukken wil nog steeds niet weer lukken.

Ik kan alles weer, tijdens de training kan ik heel ver gaan. Twee dagen erna, als het fout is gegaan, ben ik aan de beurt en dan kan ik mijn neoprene-dingetje weer om doen, dat helpt goed.

!!BarmaN!! zei:
waarom winstol niet? ik weet niet precies welke steroiden allemaal geschikt zijn voor dit. deca dacht ik wel. ik had een x wat over winstrol gelezen daarover maar waar dat zo staat weet ik niet meer.

winstrol word idd veel gebruikt ivm blessures

Winstrol is juist slecht ivm collageen voor de pezen! Nogmaals,middelen zoals deca,equi,primo en anavar zijn hiervoor uitermate geschikt!

Terug
Naar boven