XXL Nutrition

wat doen indien je niet in slaap raakt?

15km gaan lopen

Ik had er ook last van, totdat ik Melatonine ging gebruiken. Ik heb een gevarieerd slaappatroon, dus slaap vaak op verschillende tijden. Lag ook veel wakker en kon vaak niet slapen. Nu ik melatonine gebruik slaap ik eigenlijk altijd wel binnen een half uur... Je kunt melatonine kopen bij drogisterijen e.d. Je kan het altijd een keer proberen, het heeft bij iig goed geholpen.

had deze morgen de vroege shift, moest er om 4u30 uit..:(
daarom had ik besloten om gisteravond vroeg in mn bedje te kruipen (22u)
kon echter totaal niet slapen, woelen en keren, allerlei gedachten in mn hoofd (nix speciaals nochtans v zorgen aan mn kop), alle uurtjes v/d klok zien passeren, rond 3u nog es honger erbovenop.. en dan rond 4u eindelijk in slaap geraakt voor een halfuurtje, was een regelrecht wrak! :(

nu is mn vraag, hebben jullie hiervoor speciale trukjes die werken, zoals schaapjes tellen, warme melk drinken, slaappillen, andere zaken?

in een donkere kamer tv kijken , je ogen worden zo moe dat je zeker inslaap valt in minder dan 2 uur , een dafalgan van 1gr werkt ook wel , vooral het eerste ;) doe ik altijd...

Nou zal ik de ultieme tip maar geven dan...

GHB

Zo, slotje?

Wat serieus helpt bij mij:

een joint roken (maar ik wil niemand aanzetten tot druggebruik), eens stevig masturberen, 500 gram kwark eten met 2 bananen, proberen wakker te blijven (in een onconfortabele positie liggen en doen alsof ik er binnen 10 minuten uitmoet; muziek opzetten; serie checken op m'n pc;...)

Terug
Naar boven