AndroidHealthClinic

wat doet tren E met je testosteron

krmz

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
94kg
Ik ga 6 weken test e 400mg en 4 weken winstrol tabs 50 mg per dag doen.

Wat doet dit met je testosteron tijdens de kuur?
Men zegt vaak dat je van tren E agressiever wordt. Een ander zegt dat het omgekeerde waar is als je er geen test bij gebruikt. Wat is nu waar.

Er zijn zoveel stukjes over te vinden, en alle stukjes worden afgekraakt maar niet verbeterd.???

M.v.g.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nog een citaat waar ik graag over wil weten of het nu waar is of niet.

Enanthate is not suitable for one who plays any kind of sports that require cardiovascular fitness
Citaar waar dit stukje uit komt staan ook onwaarheden in, maar ben wel erg benieuwd of dit ook door jullie afgeraden wordt?

Laatst bewerkt:
eerst was het altijd dat je test hoger moest doseren dan je tren
nu is het tegenovergestelde erg populair

vond zelf laag test hoog tren ook fijner

heb ook wel eens tren ace only gezeten, deed mn libido niet veel schade

Libido is persoonsafhankelijk, kan niemand zeggen wat het voor jou doet. Ik ken er 1 die deed een tren only op 600 mg en behield z'n libido en ik ken een ander die op 500 test en 400 tren zat en zijn libido lag zelfs na de kuur nog een tijd plat. Verder is het 100 % zeker waar dat Tren een aanslag is op je conditie, denk dat iedereen dat wel zal beamen.

Tren is, eigenlijk net als de meeste AAS, een product dat je moet proberen om te zien hoe het voor je werkt. De ene wordt er lief op, de ander slaat z'n vriendin half dood bij wijze van. Waarom de keuze voor een Tren/Winny kuur zonder (lage) dosis test? En waarom maar voor 6 weken?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is me ook maar aangeraden door een "kenner"

Jammer om te horen dat het een aanslag is op de conditie, heb me een tijdje in het 1 en ander zitten verdiepen en ik had een goed gevoel over deze combi. Vooral omdat het 2 steroiden betreft die niet of nauwelijks aromatiseren en minimaal gewichtstoename veroorzaken.

Ik ben zelf bokser. Dus in sommige partijen is lange duur/conditie wel erg van belang.
In eerste instantie las ik dat tren e juist populair is onder mensen die vechtsport beoefenen.

Laatst bewerkt:
Dit is me ook maar aangeraden door een "kenner"

Jammer om te horen dat het een aanslag is op de conditie, heb me een tijdje in het 1 en ander zitten verdiepen en ik had een goed gevoel over deze combi. Vooral omdat het 2 steroiden betreft die niet of nauwelijks aromatiseren.

Ik ben zelf bokser. Dus in sommige partijen is lange duur/conditie wel erg van belang.
In eerste instantie las ik dat tren e populair is onder mensen die vechtsport beoefenen.

Als ik je een tip mag geven : ga er over lezen. Neem nooit klakkeloos aan wat die ene brede man die 50 jaar geleden zogenaamd de Mr Olympia heeft gewonnen zegt. Bouw je eigen kennis op en ga aan de hand daarvan een kuur samenstellen, kom hier met een kuurvoorstel plus waarom je de kuur wilt doen en dan kunnen mensen je hier een stuk beter verder helpen.

als ik je een tip mag geven : Ga er over lezen. Neem nooit klakkeloos aan wat die ene brede man die 50 jaar geleden zogenaamd de mr olympia heeft gewonnen zegt. Bouw je eigen kennis op en ga aan de hand daarvan een kuur samenstellen, kom hier met een kuurvoorstel plus waarom je de kuur wilt doen en dan kunnen mensen je hier een stuk beter verder helpen.

+1

Als je bokser bent zal ik niet voor tren gaan, conditie is essentieel dan. Misschien is dit meer iets voor je.
250 test 1-14
500 bold 1-14
400 mast 1-14

Terug
Naar boven