XXL Nutrition

Wat drinken om bij te komen?

BabyStyle

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen!

Ik ben 16 jaar en weeg 63 killo maar ik heb bijna geen lichaamsvet. Ik heb koekjes en chips en alles al 2 weken weggeleten met frisdrank erbij en eet 5 keer per dag. Tot nu toe heb ik ook telkens alleen maar water bij mijn maaltijden zitten drinken. Nu will ik eigenlijk een zwaarder gewicht krijgen om er niet zo dun uit te zien maar toch niet verdikken door mijn weekelijkse oefeningen erbij te doen.

Nu vraag ik me af zou ik beter melk drinken of bij water blijven om spiermassa erbij te doen?

Je kan gerust wat melk gaan drinken.

Maar post eens wat je allemaal eet op een dag.

Melk!

Jij hebt nog veel te leren, ga de stickies lezen op het forum.

• Topic Starter Topic Starter
Hangt eigenlijk allemaal af wat er in de koelkast zit of wat men ma de dag voordien gemaakt heeft.

- Elke morgen eet ik eigenlijk 3 eieren om 9 uur als ik opsta met olie ( 90% onverzadigd vet ) ( 2 glazen water erbij )

- Dan om 12 uur Gebakken aardappelen in de oven gemixt met vlees en groenten
( 2 bekers water erbij)

- Dan om 15 uur Paar bruine broden met kaas erop ( + 2 bekers water )

- Dan om 18 uur weer wat aardappelen met gemixt vlees en groenten van gisteren ( met 2 bekers water )

- Dan om 21 uur Wat mijn ma heeft gemaakt voor de avond ( altijd gezond ) (met 2 bekers water)

Ik zal de bekers water nu vervangen door melk zeker?

je moet je kcal weergeven;), maar ik kan je zo zeggen dat je ontbijt op niks trekt(veel te weinig kcal) en waarschijnlijk zal de rest dus ook kleine porsies zijn;). Ook al ga jij die kleine porsies o zo groot vinden:rolleyes:

hoe moet ik weten hoeveel kcal er in 3 eieren zit of in het gerecht dat mijn ma klaarmaakt...

Ga lekker (clean)bulk doen of dirtybulk wat je wilt, zoek sticky's over hoe je een eetschema maakt, dit zal ook helpen. veel sucses pm of lees topic's als je vragen hebt;)

Bijlagen

Thx voor die download!!

melk.. of desnoods chocolademelk (niet teveel achter elkaar)

gewoon eten, k*t.

vraag mama of ze een kilo pinda's voor je haalt (3 euro ofzo, 6500kc) en neem daar zo'n 100g per dag van, anderhalve liter melk per dag en 3x zoveel boterhammen.
Dan ben je al aardig op weg.

Hangt eigenlijk allemaal af wat er in de koelkast zit of wat men ma de dag voordien gemaakt heeft.

- Elke morgen eet ik eigenlijk 3 eieren om 9 uur als ik opsta met olie ( 90% onverzadigd vet ) ( 2 glazen water erbij )
- Dan om 12 uur Gebakken aardappelen in de oven gemixt met vlees en groenten
( 2 bekers water erbij)
- Dan om 15 uur Paar bruine broden met kaas erop ( + 2 bekers water )
- Dan om 18 uur weer wat aardappelen met gemixt vlees en groenten van gisteren ( met 2 bekers water )
- Dan om 21 uur Wat mijn ma heeft gemaakt voor de avond ( altijd gezond ) (met 2 bekers water)
Ik zal de bekers water nu vervangen door melk zeker?

-Ontbijt met je eieren zit je goed, voeg er alleen nog wat koolhydraten bij; brinta of havermout met melk, doe er nog een stuk fruit bij, bijvoorbeeld een banaan.
-om 15uur, kijk of je daar nog wat vleeswaren toe kan voegen op je brood ivm de hoeveelheid eiwitten.
-neem voor het slapen gaan nog een bak kwark, hier zitten eiwitten in de langzamer opgenomen worden. Dat is je voeding voor de nacht. Je kan eventueel nog een hand vol ongezouten cashewnoten erbij nemen.

Ik zou je water er gewoon in houden en je melk tussen door drinken.
Chocomel kan je wel nemen na je training, zou dan gaan voor chocomel light (zit namelijk druivensuiker in de light versie.)

En bouw je maaltijden rustig aan op in hoeveelheden en frequentie, lees in de tussen tijd alle sticky's hier op 't forum door en dan kom je er vanzelf wel.

Succes man!

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 16:29 ----------

Ja, aan zo'n antwoord heeft die jongen echt veel '29 jarige held' hou dan gewoon je bek als je toch niks nuttigs weet te zeggen.

-Ontbijt met je eieren zit je goed, voeg er alleen nog wat koolhydraten bij; brinta of havermout met melk, doe er nog een stuk fruit bij, bijvoorbeeld een banaan.
-om 15uur, kijk of je daar nog wat vleeswaren toe kan voegen op je brood ivm de hoeveelheid eiwitten.
-neem voor het slapen gaan nog een bak kwark, hier zitten eiwitten in de langzamer opgenomen worden. Dat is je voeding voor de nacht. Je kan eventueel nog een hand vol ongezouten cashewnoten erbij nemen.

Ik zou je water er gewoon in houden en je melk tussen door drinken.
Chocomel kan je wel nemen na je training, zou dan gaan voor chocomel light (zit namelijk druivensuiker in de light versie.)

En bouw je maaltijden rustig aan op in hoeveelheden en frequentie, lees in de tussen tijd alle sticky's hier op 't forum door en dan kom je er vanzelf wel.

Succes man!

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 16:29 ----------

Ja, aan zo'n antwoord heeft die jongen echt veel '29 jarige held' hou dan gewoon je bek als je toch niks nuttigs weet te zeggen.

Bedankt man helpt echt

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 16:59 ----------

Opzoeken misschien? Je doet je naam eer aan.

Je snapt het niet mijn ma maakt een hele grote pan voor heel de familie als ik daar een portie van weeg ga ik niet al het vlees en de patteten uit elkaar halen en appart wegen he? ...

Hoeft ook niet pietje precies.. Maak een educated guess.

Bedankt man helpt echt

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 16:59 ----------

Je snapt het niet mijn ma maakt een hele grote pan voor heel de familie als ik daar een portie van weeg ga ik niet al het vlees en de patteten uit elkaar halen en appart wegen he? ...

Je weegt 60 kilo @ 182 meter..

Eet gewoon die hele pan leeg :o

Chocolade melk met havermout, pindakaas & eieren door :)

Gegarandeerd gains beloof ik je!

Terug
Naar boven