XXL Nutrition

wat duwen ze daar?

goed van je om dat hier te vragen er zijn er hier genoeg die t kunnen beantwoorden ik denk dat je wel redelijk ligt maar toch ben een strongman dus kan ik moeilijk over oordelen:P

succes in de sport man!!

gewoon meedoen voor de ervaring :)

Zodra ik +120 (full) squat zou ik ook al mee willen doen, al is het maar voor de ervaring, motivatie en 'om het gedaan te hebben'. Volgens mij is de sfeer in een meet zo enorm tof dat je gewoon 3 maanden vol gas kunt trainen met alleen dat in je achterhoofd. (Volgende keer ga ik verdomme pwnen!)

Denk dat de grotere en sterkere kerels je zullen erkennen als iemand die iets voor de sport over heeft, immers: zo waren zij ook ooit. Zij zullen je dus oppeppen, steunen en advies geven. En je kunt natuurlijk iemand échte gewichten zien verplaatsen, wat echt bruut is. Persoonlijk heb ik één keer iemand 220 zien benchen. Die stang trok gewoon krom man, damn.

Give em hell!

Bij de vrouwen zou je misschien een klein kansje maken in die gewichtsklasse :D

Zijn dit dus de gewichten die je max. 1x kunt?
Aan een wedstrijd meedoen mag overigens altijd,daar hoef je niet voor aan bepaalde eisen te voldoen;)

• Topic Starter Topic Starter
slotje

Laatst bewerkt:
mijn squat is nu 180 (full) 16 jaar.. maar bij mij ging het ok ineens heel hard omhoog.. dus gewoon hard trainen.. dan maak je denk ik altijd wel kans

Laatst bewerkt:
oke dat scheelt wel wat... weeg 80 kilo en ben al paar jaartjes bezig... dus is dan denk ik ckr niet slecht van je... alleen die bench... die moet wel stuk beter worde denk.. maarja zei je zelf al:D

Om eerlijk te zijn zul je op goed niveau totaal verpletterd worden, maar een wedstrijdje kun je altijd voor de lol doen. Squat 130 bij 110 deadlift, zeker diep genoeg? Iig verder stoppen met p*ssy shit (fl**ker die ****ing gaye avater dr af en stop met fitnessen, begin met powerliften).

Om maar concreet te zijn, de wereld IPF records in jouw klasse zijn:
270 squat
162.5 bench
255.5 deadlift

Maakt natuurlijk niet heel veel uit, wedstrijd kun je altijd doen natuurlijk.

toch al mooie stats

Laatst bewerkt:
is mijn beslissing vlug genomen kga bodybuilding doen.

YOU MAKE ME SICK!!!! :kots: :p

Ten eerste moet je je niet vergelijken met wereldrecords, er is immers maar 1 persoon die dat gewicht haalt :p
Ten tweede wordt er nog gebruik gemaakt van 'gear' op wedstrijden waardoor je stats iets omhoog gaan.
En ten derde, als je iets of wat deftig traint (dus geen zeverfitness) word je ook sterker :eek:
Bovendien helpt et ook om wat meer te eten.

tx eigenlijk doe ik geen bodybuilding maar powerlifting maar ik denk dat ik daarvoor niet ben gebouwd.
Heb goede aanleg om spieren te maken maar ben niet sterk (van nature)
Nu dat i weet dat ik nx waard ben op die wedstrijden :( is mijn beslissing vlug genomen kga bodybuilding doen.

Met zo'n mentaliteit zal je idd niet ver komen als powerlifter vrees ik.. BTW ik weet niet hoe je traint, maar als je niet krachtgericht traint is het normaal dat je massa beter is dan je kracht.

Laatst bewerkt:
hahahahahah

Je moet gewoon hard trainen, kwa squat zit je ook al hoger als mij, en dat voor je gewicht en lengte helemaal niet slecht is. Ik hoop misschien ook over 2 jaar met een wedstrijdje te kunnen meedoen als ik op 200+ KG Deadlift zit en de rest van de oefeningen daar weer in verhouding mee is. Of ik een kans maak, dat weet ik niet, ik zal heus niet echt 100 kilo onder de deadlift van de andere zitten die dan ook meedoen met een amateurwedstrijd.

Hmm ik heb een ongetrainde kameraad van 70 kg en 19 jaar die deed voor de lol gister 140 deadlift 100 squat en 70 bench dus hmm ik ben niet onder de indruk..

100 squat nooit ongetraind zeker 1 cm naar beneden maar echt niet tot parallel

Terug
Naar boven