Fitness Seller

wat duwen ze daar?

hey ik vroeg me af hoeveel ze nu eigenlijk op zo'n wedstrijden duwen.
Ik squat 130kg deadlift 110 en mijn slechtste punt 65 kg bench
ik ben nu 1.67m groot en weeg 60 kg ik vind dat ik redelijk sterk ben.
Ik zou graag wedstrijden doen maar weet niet hoe sterk je daarvoor moet zijn in mijn klasse.

Dit zijn gewichten voor vrouwen in een wedstrijd. Dus nee, je bent helaas niet sterk om enigszins iets te breken op een wedstrijd.

Dude je bent dus nog 15? Gewoon door trainen..ga gericht op kracht trainen en erbij vreten, want met 60kg kan er nog wel 30kilo bij...Je zit nog in je pubertijd en je zult nog ff doorgroeien, kortom als je straks 18 bent zit je wel op de 200/120/200 als het niet veel meer is!

Ik ben belgisch kampioen deadlift bij bdfpf met een deadlift van 175 (op equiped wedstrijd zonder pak) van 18-19 jarigen in de -75 kg klasse. Ik train iets langer als half jaar serieus en krachtgericht. Je kan altijd wedstrijden mee doen. Hangt ook van af welke bond je zit maar wereldrecords zit er meestal niet in.

Om eerlijk te zijn zul je op goed niveau totaal verpletterd worden, maar een wedstrijdje kun je altijd voor de lol doen. Squat 130 bij 110 deadlift, zeker diep genoeg? Iig verder stoppen met p*ssy shit (fl**ker die ****ing gaye avater dr af en stop met fitnessen, begin met powerliften).

Even dimmen he broekvent!

Bij de vrouwen zou je misschien een klein kansje maken in die gewichtsklasse :D

hahaha FOEI zo die jongen pesten :p
maar hij is 15, dus zit wel potentieel in he, gewoon eens meedoen, zal niemand je uitlachen hoor!

eneeuh, t ergste van je stats vind ik je lichaamsgewicht, sorry :o

Dude je bent dus nog 15? Gewoon door trainen..ga gericht op kracht trainen en erbij vreten, want met 60kg kan er nog wel 30kilo bij...Je zit nog in je pubertijd en je zult nog ff doorgroeien, kortom als je straks 18 bent zit je wel op de 200/120/200 als het niet veel meer is!

Veel meer dan dat. ;)

Hehe als ik zeg dat mn maatje(die zwaar werk doet) Met bijna een joint in zn bek 100 squat bij zn 1e keer dan is dat gewoon zo..
Dat sommige mensen minder aanleg hebben als hij kan ik niks aan doen.

So what :D Ik ben wel wereldkampioen bij de gpc :D wilt geen zak zegge :p
Je hebt geluk dat ik niet meer in de -75 zit of ik had je titel afgepakt :p ;)

Ik bedoel hiermee als ik al kampioen ben waarom zou niemand anders het kunnen zijn :D
Ik train nu 1.5 jaar waarvan 0.5 jaar serieus en krachtgericht. Na zo'n korte tijd al kampioen is vrij tot zeer belachelijk. Je kan al vrij snel mee doen met wedstrijden hoor...

met een 65 kg bench zal je zeker geen records gaan breken, maar je bent jong, train nog twee jaartjes en je zal mszschn nog wel en recordje halen bij de junioren

wereldkampioen, belgisch kampioen, dat stelt allemaal niks voor, ik hecht meer belang aan records (geen belgische, maar bvb europees of wereld), maar dan enkel ook maar als je een ander record van de tabellen veegt.
Dus ik zal eerder zeggen: "ik heb een europees record op de deadlift" dan "ik ben wereldkampioen"
das t nadeel met alle verschillende bonden he en daardoor ook dat je niet geloofwaardig over komt

train vreet en rust je bent nog jong

wereldkampioen, belgisch kampioen, dat stelt allemaal niks voor, ik hecht meer belang aan records (geen belgische, maar bvb europees of wereld), maar dan enkel ook maar als je een ander record van de tabellen veegt.
Dus ik zal eerder zeggen: "ik heb een europees record op de deadlift" dan "ik ben wereldkampioen"
das t nadeel met alle verschillende bonden he en daardoor ook dat je niet geloofwaardig over komt

Mss moet je dan maar bij de IPF gaan :p Belgische records liggen daar even hoog/hoger als bij de europese records van de GPC (in mijn categorie toch iig).

Als ik een bekertje win me 1ste 2 de of 3de plaats vindt ik het allemaal goed, wat kan mij het verrekke of er Nederlands, Noord braband of europees op staat (al staat europees natuurlik beter). Ik doe het voor me fun en als ik iets kan winnen in wedstrijde ben ik al tevrede.

Jullie denken allemaal aan wereldtop, komt dat door de hitte???

ik squat 130 full en deadlift zonder haken maar benchen zuig ik echt maar ik heb nog nooit iemand van 15 jaar zoveel als mij zien squaten en zeker niet met mijn gewicht.

:roflol: :roflol: Alleen onderstaande squat al meer dan jou en is ook 15. Met een wedstrijd meedoen kan altijd, ongeacht hoe sterk je bent. Goed voor de ervaring en de motivatie.

Om eerlijk te zijn zul je op goed niveau totaal verpletterd worden, maar een wedstrijdje kun je altijd voor de lol doen. Squat 130 bij 110 deadlift, zeker diep genoeg? Iig verder stoppen met p*ssy shit (fl**ker die ****ing gaye avater dr af en stop met fitnessen, begin met powerliften).

Om maar concreet te zijn, de wereld IPF records in jouw klasse zijn:
270 squat
162.5 bench
255.5 deadlift

Maakt natuurlijk niet heel veel uit, wedstrijd kun je altijd doen natuurlijk.

:).

Terug
Naar boven