Fitness Seller

Wat gebeurt er als je een vrouw slaat bij een UFC vechter/

gurumaster

Mega noob
Elite Member
Waardering
52
Hier is een filmpje uit 2010 (weet niet of hij eerder is gepost) waar er een ruzie ontstaat buiten een discotheek.
De man in kwestie slaat hier een dame k.o op de grond.
Wat hij niet in de gaten heeft is dat Roger Huerta een voormalige UFC vechter die zijn debuut op UFC 63 heeft gemaakt, het incident ziet gebeuren en hierop reageert.

UFC gevecht:
http://www.youtube.com/watch?v=9rQ8Uamq1-A

Het gevecht. (GSM opnamen).
http://www.mmafighting.com/2010/08/04/roger-huerta-caught-on-tape-in-street-fight/

Met 112 opnamen.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zeg rechtvaardigheid.

gr,
Guru

Jammer dat de klappen niet gefilmd zijn, maar die kerel op de grond lijkt me wel redelijk KO. Nice!

Vindt het ook rechtvaardig, je ga een vrouw gewoon niet neerhoeken.

Ook chill hoe Dana White erop reageert.

Lekker voor 'm! War Huerta!:D

What goes around..

Die gozer is een held! Die Bob Sapp look-alike is een laffe hond, beetje een vrouw neerhoeken en ook nog eens van achter! Justice is served! :fu:

Wat een douchebag om een vrouw zo neer te hoeken!!! Go Huerta Go!!

ik zie geen reet. t is te donker.

Arme man, waarschijnlijk had die vieze h**r hem beledigd, geslagen en was er een discussie ontstaan.
Hij gleed uit, z'n vuist raakt dat wijf en ze gaat neer omdat ze te lui is om te trainen.
Opknopen die mexicaan.

Vorig jaar gezien, niet zo raar dat ie nog niet gearresteerd was, je ziet niets.

Rechtvaardig?
Ligt eraan wat er daarvoor is gebeurd. Je weet niet wat die vrouw bij die man heeft gedaan. Normaal moet je een vrouw gewoon niet slaan en zeker niet KO maar als ze echt iets ergs bij jou heeft gedaan dan moet je haar gewoon pakken. Vrouwen willen emancipatie dan krijgen ze dat ook, dan worden ze ook gelijk behandeld en dan echt met alles dus niet alleen de voordelen.
Als die vrouw hem alleen had uitgescholden en die man hoekt haar gewoon gelijk, dan is hij gewoon een lul en moet hij idd klappen krijgen.

t*ring slechte filmpjes man.. wat een onzin.
Boeien voor dat wijf, en boeien voor die UFC vechter, Dana boeit het toch allemaal niet.

Terug
Naar boven