MuscleMeat

Wat gebeurt er met je lichaam, 1 uur na het drinken van cola

>60 minutes slaat echt nergens op :roflol:

Ik word er altijd mega druk van want ik gebruik alleen in het weekend cafeïne.

Holy crap, wat een bullshit artikel.
Ik ga snel wat suiker eten om het uit mijn hoofd te krijgen.

Gaat dit ook op voor light/zero varianten? Ik vind dat bericht niet echt geheel objectief of wetenschappelijk, eerder linkse propaganda. Iedere simpele ziel weet natuurlijk dat water beter is dan frisdranken. Dat artikel is geschreven door één schrijver, hier en hier. Kan verder vrij weinig vinden over zijn bronnen..

Je kan beter lectures als hieronder doornemen:
http://www.youtube.com/watch?v=dBnniua6-oM&f

probeer zelf meestal zo weinig cola te drinken, maar eenmaal op z'n tijd is het gewoon lekker om af en toe een glaasje te drinken.

drink daarin tegen wel aardig veel energy drinkjes, net zo schadelijk volgens mij..

alles op die site uit de op zegt "pseudowetenschap".

Gaat dit ook op voor light/zero varianten? Ik vind dat bericht niet echt geheel objectief of wetenschappelijk, eerder linkse propaganda. Iedere simpele ziel weet natuurlijk dat water beter is dan frisdranken. Dat artikel is geschreven door één schrijver, hier en hier. Kan verder vrij weinig vinden over zijn bronnen..

Liever niet. Die gast is echt te dom om door te hebben wanneer hij aan een dood paard loopt te trekken.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:40 ----------

Lijkt me lichtelijk overdreven :)

Ya think ?

... an avalanche of destruction in a single can ....

*lol*

geweldig filmpje

hij heeft ook wel helemaal gelijk als hij zegt :

warrom sporten ? omdat het vet verbrand en dan zegt dat dat een belachelijke reden is

en dat ie aangeeft dat je 10 uur moet mountainbiken wil je de calorien van een big mac
verbranden.

wel wat van geleerd maar ook best ingewikkeld maar ja dat suiker slecht was
en helemaal die fructose corn syrup dat was me wel bekend. probeer zelf ook zo wienig
mogelijk suiker te halen uit sappen en cola drink ik al helemaal niet, suiker moet je halen uit
fruit en groente imo.. net als ze vroeger deden.

10 uur fietsen voor één bigmac? Sorry heb niet heel het filmpje gekeken maar ben benieuwd hoe dat zit!?

Zit er nog verschil tussen Coca en Pepsi ?

En kindercola?

wel wat van geleerd maar ook best ingewikkeld maar ja dat suiker slecht was
en helemaal die fructose corn syrup dat was me wel bekend. probeer zelf ook zo wienig
mogelijk suiker te halen uit sappen en cola drink ik al helemaal niet, suiker moet je halen uit
fruit en groente imo.. net als ze vroeger deden.

Suiker slecht? Volgens mij is het je niet helemaal bekend.

So there you have it, an avalanche of destruction in a single can. Imagine drinking this day after day, week after week. Stick to water, real juice from fresh squeezed fruit, and tea without sweetener.
Primary Source: by Wade Meredith

Good job Mr. Meredith.........now give me a coke and GO **** YOURSELF!

ja en kauwgom is kankerverwekkend

en even verderop in het artikel worden schaamteloos peperdure producten aangeprijst :roflol:

CC is rommel maar dit artikel is zoals gezegd helaas niet goed geschreven of onderbouwd.

Terug
Naar boven