XXL Nutrition

Wat heb ik nodig?

michiel4

Huge Freak
Waardering
310
Lengte
1m83
Ik heb al veel gelezen over verscheidene soorten supplementen hier en ook op andere sites. Maar door het hoge aanbod zie ik de bomen door het bos niet meer bij wijze van spreken.

Nu vroeg ik me af als jullie adhv mijn 'kenmerken' kunnen helpen een gepast product te vinden?

Ik lees vaak dat supplementen voor niets nodig zijn als je niet deftig eet dus ben ik van plan ook een zeer strikt voedingsschema (bulk) te volgen gedurende de 2 maanden van de zomervakantie.

Mijn stats zijn nu:

BF: +-11%
gewicht: 68 kg
lengte: 182 cm

Zoals ik al eerder zei, zal ik het maar 2 maand gebruiken (rustpauzes inbegrepen) Het moet dus iets zijn waarvan ik in 2 maanden al serieuse resultaten kan boeken.

Iemand een aanrader? Mag gaan van No-producten tot allerlei soorten creatine of shakes. Prijs onder de 50 euro graag.

Een frituurgainer zal aardig helpen..

OT: Voor 50 euro zul je geen supplementen vinden waarvan je echt resultaat zult zien. Als je in 2 maanden resultaat wilt zien zou ik voor een stack kiezen.. Als je voor het eerst supplementen gebruikt kan je het best beginnen met crea monohydraat en dan kan je kijken hoe je daar op reageerd. Je kan er dan ook nog een weightgainer en whey bij doen.. Dan kan je denk ik toch wel een paar kilo's pakken. Maar het ligt eraan hoe je reageert op deze producten..

Suc6

• Topic Starter Topic Starter
Graag nog wat meningen van andere mensen?? ;)

Om te beginnen ga ik Whey instant protein van XXL Nutrition nemen.

Op de site van xxl nutrition staat er een goedkope creatine monohydraat, is dat geschikt als beginner?

Waar zie je staan dat ik niet goed eet?

Ik ga gewoon extreem (clean) bulken in de grote vakantie, nu eet ik gewoon goed door maar geen 6 maaltijden op een dag

Waar zie je staan dat ik niet goed eet?

Ik ga gewoon extreem (clean) bulken in de grote vakantie, nu eet ik gewoon goed door maar geen 6 maaltijden op een dag

hieraan:
gewicht: 68 kg
lengte: 182 cm

maar als je nu gewoon goed eet heb je geen supplementen nodig, dan kom je vanzelf wel kg's bij..

Ik kom van 65 kg door goed te eten, nu kom ik nog weinig aan.
En ik heb maar 11% BF, ik kon ook 80 wegen met een BF van veel hoger.

Hallo allemaal,

IK ben van plan om droog te trainen. Echter wil ik wel aankomen. Welke supplementen kan ik hiervoor het beste gebruiken. Momenteel weeg ik 70 kg
Ik tain meestal in 5 sets. Begin met 15/12/10/8/6

Is dit een methode voor een snelle vooruitgang?

Alvast bedankt

Gewoon een weightganer, je kan wel wat kg-en gebruiken!

Idd, een weightgainer lijkt hier wel gepast vermits je niet veel maaltijden per dag eet. Neem de weightgainer wel niet in plaats van een maaltijd, maar zie het als een extra maaltijd. Neem deze best 2x per dag. 2 extra maaltijden dus die je zo naar binnen werkt.

ok wil niet moeilijk doen, maar deze jongen heeft volgens mij geen weightgainer nodig maar MOET GEWOON MEER ETEN (ja, in begin is het mss moeilijk maar het is zo simpel, als je meer eet kom je bij (afhankelijik wat je eet is dit spiermassa of vet))

weighgainers zijn voor mij enkel nuttig voor mensen die totaal geen tijd hebben om te eten (wat hier niet het geval is) of die echt geen deftige hoeveelheden van eten binnen krijgen ( en dit heeft hij volgens mij nog niet geprobeerd)

dus als suggesties:

ON WHey 10lbs als je in buitenland besteld en naheffing vermijd kan je 4.5 kg whey protein kopen voor ongeveer 90 euro. Doe daar dan nog eens 20-25 euro bij voor een creatine monohydraat en je zou een kleine twee maanden moeten voort kunnen.

Je voeding is heel belangrijk, en gewoon 'gezond eten' zal spijtig genoeg niet de gewenste resultaten geven.

veel succes

bart

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven