MuscleMeat

Wat is beter? 10W/500TEST of 10W/250test/200deca

69 JUSTME 69

Novice
Waardering
0
Wat is beter?

10 weken 500 test
nakuren met nolva

of

10 weken deca 200
12 weken test 250
nakuren met nolva

Waar valt het meest op te Kweken en over te houden?

69 JUSTME 69 zei:
Wat is beter?

10 weken 500 test
nakuren met nolva

of

10 weken deca 200
12 weken test 250
nakuren met nolva

Waar valt het meest op te Kweken en over te houden?

Mijn voorkeur gaat uit naar een stack van test/deca. Ze hebben een synergetisch effect op elkaar. Ik heb uit ervaring van 4 jongens gezien dat een test only niet de zelfde hoeveelheid gains heeft gegeven. Dit is natuurlijk geen feit dat het bij jou niet kan of dat dit niet mogelijk is. Maar ik ga af op de praktijkervaringen van mijn maten. Heb ze beide geadviseerd (test only en stack), de stack heeft zich beter bewezen.

suat heeft helemaal gelijk....

inderdaad, beter stacken, heb meer goede resultaten zien behaalt worden met stacken dan test. only...

allebei goed.
de 1reageert beter op combo1 dan op combinatie2

Ik ben beter uit men testo only gekomen dan men maat met zen stack deca testo . ook heeft hij veel meer vocht over gehouden waardoor ik nu na een maand nog steeds meer droge mooie massa heb !

(het is een maat van kenjie zit op zijn pc ;) )

ik denk persoonlijk dat een combinatie van beide de beste gains oplevert,MAAR

ik denk persoonlijk dat het beter is om 500mg test only te doen,om te zien of je goed reageert op hoge dosisen A.S. als dit niet goed gaat weet je dat je de volgende keer lager moet doseren of kuren moet uitsluiten.

greetz

• Topic Starter Topic Starter
250 test voor 10 weken is te licht als eerste kuur dan?

nou hoezo je moet er rekening mee houden dat iemand van 30 een lager testeron van zich zelf heeft dan iemand van 20, dus als je die drastisch gaat verhogen lijkt het mij dat je er sterker op reageert, of zie ik dit verkeerd?

maartenonnink zei:
nou hoezo je moet er rekening mee houden dat iemand van 30 een lager testeron van zich zelf heeft dan iemand van 20, dus als je die drastisch gaat verhogen lijkt het mij dat je er sterker op reageert, of zie ik dit verkeerd?

zo kan je het ook bekijken, ik bedoelde het alleen anders:)
dus jij geeft iemand van 30 met een gewicht van +90kg minder test{250mg} dan iemand van 20met 70kilo met 500mg test?
ik niet in ieder geval, of zie ik dit verkeerd;)

Laatst bewerkt:
:eek:

Laatst bewerkt:
hurby zei:
Mij is geadviseerd om een 500mg test e per week gedurende 10 weken te combineren met 8 weken deca 200mg per week.
Ik ben Donderdag 9 maart begonnen. Mijn armomtrek was in de eerste week
van de 40 cm naar 41 cm gegaan. Is wel goed gegaan.. Ben tussendoor nu ook 5 dagen grieperig geweest, daar ben ik nu van hersteld. Ik ben in gewicht van de 92 kg naar de 94.4 gegaan met 15 % BF. Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren, ben nog niet veel in kracht vooruit gegaan.
Het is mijn eerste kuur.

Ideetje:

Houd een log bij

Terug
Naar boven