Fitness Seller

wat is beter

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik ben bezig met al een beetje te plannen voor komende winter,aangezien ik in oktober toch maar niet naar het ifbb ga kan ik in oktober dus weer aan de juice.

nu ben ik aan het twijfelen of ik 2 kort kuurtjes of 1 met lange esters doe...

voorstel 1:

wk 1- 3 : 40mg dianabol
1-4 : 150 mg test prop (eod)
1-4: 75mg tren ace (eod)
5:40mg nolvadex
6:20mg nolvadex
5-8:creatine,vitB12
9-11:50mg winstrol tabs
9-12:150mg test prop (eod)
9-12: 75mg tren ace (eod)
13 - 15 nakuur met nolvadex,zma creatine en vit B12

voorstel 2 :

wk 1 - 4 : 40 mg dianabol
1 - 10: 750mg Test E (2 keer per week 375mg)
1 - 9: 400mg tren E (2 ker per week 200mg)
10-12: 50mg wintrol tabs
nakuur

ik zou graag het eerste doen...
maar wat is volges jullie de beste?

dit zal trouwens m'n 3de kuurtje worden...

imo zou ik voor de 2e optie gaan, lekkere massa kuurtje en scheelt je hoop prikwerk.

2e is beter zou alleen de dboll eruit laten en eventueel een frontload of een andere kickstart nemen.Ik vind dat je bij dboll+tren de werking van tren om mooie droge massa aan te zetten te niet doet.Dus eventueel Anavar of tboll is beter imo.

• Topic Starter Topic Starter
wel de reden dat ik d-boll neem is omdat ik daar zo goe op ga en van dat beetje vocht heb ik geen schrik :)

of bedoel je dat tren minder effectief word in combi met d-boll?ga ik dan niet het max aan massa bijkomen indien ik d-boll neem in plaats van t-boll?

wat is anders een goeie dosis voor t-boll?

Van tren krijg je kwaliteitsmassa zoals ze dat zeggen bij dboll is dat niet.Vandaar dat ik het zonde zou vinden in deze kuur.Tboll zijn de meningen over verdeelt maar rond de 50mg zit je goed als ik zo om me heen lees.

redhead zei:
Van trenbolone krijg je kwaliteitsmassa zoals ze dat zeggen bij dboll is dat niet.Vandaar dat ik het zonde zou vinden in deze kuur.Tboll zijn de meningen over verdeelt maar rond de 50mg zit je goed als ik zo om me heen lees.

goed zo tnx,dan zal ik de d-boll vervangen door t-boll :)

je kan nooit genoeg hebben zeg ik altijd :D

geen ander reacties of voorstellen meer?

ik heb ondertussen wat research gedaan en daaruit blijkt dat t-boll toch niet zo een goede vervanger is van d-boll

op een schaal van 1 tot 100 is het androgene effect zeer laag, slechts 6 en het anabole effect is 53. (In vergelijking: het androgene effect van Dianabol is 45 en zijn anabool effect is 90.)

Oral Turinabol heeft zo milligram voor milligram een lager effect dan Dianabol. Het is daarom geen steroïde dat een snelle aanwinst in kracht, gewicht, en spiermassa zal veroorzaken.

daarom denk ik toch voor d-boll te gaan het vocht is er toch direct weer af...

Terug
Naar boven