MuscleMeat

Wat is de beste film allertijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Ik ben benieuwd wat jullie de beste film ooit vinden. Voor mij is het zonder enige twijfel Pulp Fiction.

zeeeer moeilijke vraag :)

er zijn zoveel toppers en btw moeilijk vergelijkbaar qua sTen

ik ga toch voor The Godfather trilogy

braveheart

Is net zoiets als vragen welke vrouw je de mooiste aller tijden vindt.

Terminator 2 :thumbs:

Zelda zei:
Ik ben benieuwd wat jullie de beste film ooit vinden. Voor mij is het zonder enige twijfel Pulp Fiction.

Het is een goede film, maar om hem nou de beste aller tijden te noemen.. nee..

"The usual suspects" of "The shawshank redemption" vond ik ook goede films :thumbs:

misschien American Beauty, ik kan niet kiezen :)

"The Usual Suspects" is 1 van de beste..Kevin Spacey Rules :D
"Pulp Fiction" is ook 1 van m'n toppers

Bij mij staat de Lord Of The Rings Triologie nog altijd errug hoog in t vaandel!

braveheart

Persoonlijk vind ik pulp fiction de beste. Van alle films die ik ooit heb gezien blijft die gewoon het vetste, hoe vaak ik hem ook zie.

Daarna jah een lange lijst met oa natuurlijk godfather, natural born killers, jah en nog een lading die te zien is in de vele filmtop10 topics die al op DBB staan.

Ik denk dat bij mij op de eerste plaats toch wel memento staat. Ik hou wel van psychologische trillers, usual suspects vond ik ook heel goed.

Films die ik niet de beste vind maar wel het leukste om naar te kijken: Scarface en Pulp fiction.

het verwondert mij eigenlijk wel dat hier zoveel "Usual Suspects" geantwoord wordt
(ik vind het terecht hoor!)
maar meestal wordt deze film zwààr underrated en komt hij nooit voor in "favorieten-lijstjes" heb ik lang de indruk gehad

ben blij verrast dat er toch veel filmliefhebbers zitten hier :)

Voor mij blijft het the usual suspects. Vind hem zo teringgoed.

vind het altijd zo k*t om topfilms te vergelijken.

want wat is BETER; godfather trilogie of pulp fiction..? je moet een dingen vergelijken op eenzelfde grond, simpelweg het gegeven 'film' is niet toereikend imo.

maar om toch mijn standaard #1 te geven, godfather.

ook al heb ik pulp fiction MINSTENS 10x gezien, en blijft het mijn persoonlijk favoriet alszijnde vetste film ooit :D

the lord of the rings

Oh ja vergeten beste 'humor' film vind ik Snatch :D die raad ik iedereen aan.

Pulp fiction, als ik de godfather triologie als film kan klasseren zou dat hem worden, maar ja een triologie is 3 films en niet 1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven