MuscleMeat

Wat is de beste film allertijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
braindead, de perfect mix van komedie, horror en necrofilie ;)

Ik heb The Godfather nog nooit gezien, ik heb een stukje gekeken maar vond het maar saai en sloom. Pulp fiction, fightclub en scarface vind ik wel strakke films.

Anoniem zei:
Ik heb The Godfather nog nooit gezien, ik heb een stukje gekeken maar vond het maar saai en sloom. Pulp fiction, fightclub en scarface vind ik wel strakke films.

Bro, doe jezelf dan een plezier en ga er een weekendje echt voor zitten en kijk de godfather triologie, for god sake!! :)

1) Kids
2) Fight club
3) The butterfly effect

Kids is een echte aanrader !

1 - Bravo Two Zero
2 - Good Will Hunting
3 - The Shining

Zie, allen nog niet genoemd. Eend is origineel vanavond, yay! :)

In The Name of The Father, maar dan alleen omdat ik er maar 1 mag kiezen. Vind veel films erg goed.

Ik heb Scarface het meest gezien.....is idd moeilijk vergelijken allemaal. Kan zelf ook erg genieten van Bram Stokers Dracula.....

oke mijn alternatieve nummer 1 :D

Il Buono, il Brutto, il Cattivo(1966)
Alternatieve titel: The Good, the Bad and the Ugly

ja zijn zo veel films echt heel goed, maar zijn hier ook allemaal al genoemd!
pulp fiction, lotr, good will hunting en nog vele en vele meer.
maar een film die ik vroeger toen ik een jaar of 10-12 was wel 100 keer of meer gezien heb tot dat de video het niet meer deed was Commando van Arnold! wat vond ik dat toen een goeie film zeg. maar goed nu zal ik hem wel grappig vinden maar zeker geen topper meer.
wat ik ook zeer mooi vond is niet echt een film maar een 10 delige serie, Ban of Brothers! vind heel veel films over de tweede wererldoorlog heel mooi! bv enemy at the gates. of die film met mel gibson die zich in vietnam afspeeld ben even de naam kwijt.

Laatst bewerkt:
Shichinin no Samurai of Twelve angry men.
:bow:

Rob G zei:
:thumbs: Braindead heerst!!!

Heb je waarschijnlijk bad taste ook wel gezien? Die is ook echt super! En the story of ricky is ook zo'n te foute horror dat je je helemaal krom lacht!

ja tuurlijk, ook met meet the feebles heb ik me kromgelachen :d
es zoeke naar story of ricky
Genre: Action / Comedy / Horror / Crime / Fantasy / Sci-Fi (more)
??? dit moet wel de allerbeste film ooit zijn :d

ook goeie films zijn bad santa, donnie darko, garden state, scarface, te veel om op te noemen :)

Snatch
pulp fiction
reservoir dogs
braveheart
lotr
starwars
green mile
donnie darko

en nu vergeet ik waarschijnlijk de helft...

SaW. moet nog uit komen, of is net uit. zeer vette movie :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven