XXL Nutrition

Wat is de beste serie die je tot nu toe hebt gezien?

1: Lost
2: Band of brothers
3: Sopranos

Prison break en Lost :D

HOUSE M.D en Friends

Band of Brothers
Desperate Housewives
Greys Anatomy

Weeds, spannende verhaallijn met daarin een hele mooie satire van de suburban lifestyle in de VS.

Hoewel Malcolm in the Middle niet echt groots is, is het bij momenten heel clever.

Als je eens je haren wil uittrekken van frustratie, moet je zeker eens NYC Prep checken: het is een soort The Hills of The City maar met 15-jarigen.

• Topic Starter Topic Starter
Goede series zijn een zeldzaamheid. Kijk nou naar Prison Break, the-never-ending story; Michael Scofield met zijn quasi 'let me think' b**kes en dan bij ieder gevaar ontkomt hij en zijn broer weer aan de achtervolgers. Seizoen 2 heb ik afgezet. Uitgemolken troep.

Een aardige serie is naar mijn mening Band of Brothers, alhoewel ook op deze serie nogal wat valt op te merken.

Ik kijk liever naar films, dan blijft het tenminste spannend en weet je dat de hoofdrolspeler ook kan sterven omdat er niet nog tien afleveringen van komen.

En seizoen 1 vond je wel realistisch? Ik vond seizoen 2 juist ook nog heel sterk, vanaf seizoen 3 begon ik het echt geen reet meer aan te vinden, en seizoen 4 was de druppel, heb het ook niet meer afgekeken, echt zonde, want seizoen 1 owned echt andere series.

Series zijn heerlijk man, je kan je er lekker lang mee bezig houden, er gebeurd veel meer, etc. etc.

Merlin kijk ik soms wel:D

dit hoor ik zoveel he... dus vandaag begonnen met de eerste box.. maar die eerste episode is zo ****ing saai en het zegt me ook nog niks van wat ik kan gaan verwachten... komedie? misdaad? is het echt de moeite waard om door te kijken want ik verveelde me dood

Heroes, Lost, House MD zijn echte toppers voor mij.
24 valt ook wel mee, al zijn er daar een paar seizoenen die ik niet heb uitgekeken omdat ik ze echt niet goed vond.

Als cartoons ook meedoen zijn The Simpsons of American Dad ook echt goed vind ik.

dit hoor ik zoveel he... dus vandaag begonnen met de eerste box.. maar die eerste episode is zo ****ing saai en het zegt me ook nog niks van wat ik kan gaan verwachten... komedie? misdaad? is het echt de moeite waard om door te kijken want ik verveelde me dood

Het is geen action packed serie, maar het verhaal als je het goed volgt is gewoon ****ing prachtig.

Scrubs lijkt me ook wel grappig om goed te kijken, maarja heb nog 7 seizoenen NCIS staan dus kan nog wel ff vooruit.:D

DEXTER

[Link niet meer beschikbaar]

#1 miniserie is Band of Brothers. Ik kijk al uit naar soortgelijke serie The Pacific.

Top 3 series in willekeurige volgorde:

The Sopranos
The Shield
Battlestar Galectica

Twinpeaks, Sopranos, Het Eiland, Van Vlees en Bloed.

fire fly, Dexter, californication en south park.

House MD

Two and a Half men , I love it :cool:

Two and a Half men , I love it :cool:
+1

en rescue me.

trouwens voor de mensen die lost kijken, zijn jullie al bij seizoen 5 dan? Want vanaf daar ga je er niks meer van snappen.. volgens mij snapten de regiseurs niet eens meer wat ze allemaal aan 't doen waren :o

Terug
Naar boven