MuscleMeat

Wat is de meest tenenkrommende film die je ooit hebt gezien?

Goh, hoe heette die nou... Weet het niet meer, maar weet wel dat zo`n ingebouwde DVD schermpje in de auto niet echt comfortabel is... Tenen moesten inderdaad opgerold worden!

• Topic Starter Topic Starter
Goh, hoe heette die nou... Weet het niet meer, maar weet wel dat zo`n ingebouwde DVD schermpje in de auto niet echt comfortabel is... Tenen moesten inderdaad opgerold worden!
Fail, wel een DVD schermpje in je auto en dan toch een te kleine auto, FAIL Nietah FAIL.

Hahaha, ik lig gewoon liever languit op de bank film te kijken. Das toch niet zo heel raar? Was niet mijn auto trouwens, die heeft geen luxe als DVD schermpjes... Was het maar zo`n feest, niet dat die veel groter is hoor... Hmz... Nee, je hebt gewoon gelijk, kan me er even niet uit praten zo laat op de avond:o

Bedoel je horror ofzo ?

Mortal Kombat, die was té slecht...

hercules in new york:D echt ontzettend poep, 2de x dat ik hem probeerde t kijken deed t vaak gewoon pijn aan de ogen, verhaal poep, acteerwerk poep, diepgang poep, effecten poep....enige leuke is de scene met de arnold en de beer:D

Die ene met die mislukte clown tom green. Dat soort mong*len zou niet eens in de buurt van een camera mogen komen.

IT. En dan die grote k*t spin...Sjonge, wat was ik bang.

Die ene met die mislukte clown tom green. Dat soort mong*len zou niet eens in de buurt van een camera mogen komen.

Stealing harverd, en freddy got fingered zijn ****ing meesterwerken man!

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Hahaha, ik lig gewoon liever languit op de bank film te kijken. Das toch niet zo heel raar? Was niet mijn auto trouwens, die heeft geen luxe als DVD schermpjes... Was het maar zo`n feest, niet dat die veel groter is hoor... Hmz... Nee, je hebt gewoon gelijk, kan me er even niet uit praten zo laat op de avond:o

Wat doe jij hier? Bij welke mannelijke member hoor jij of wil je horen?

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

gezien alle vrouwen bij mij willen horen zou ik gokken op "Angelus".

ot: als je met tenenkrommend 'slechtste' bedoelt kies ik voor alle films die op vijftv komen:)

Sweet home Alabama. Echt vreselijke romantische komedie. Het einde is zo voor de hand liggend.

Die trieste parodiefilm op 300 enzo..

'' Daddy would you like some sausage !? Daddy would you like some sausage !? Sausage,sausage '' :roflol:

OT: Vanilla Sky !!! met Tom Cruise en Cameron Diaz

Slechtste vervolg ooit van een film: Highlander 2.

Zo slecht dat ze in alle andere vervolgen net deden alsof die film niet bestond.
Zo slecht dat de hoofdrolspeler(Christopher Lambert) dreigde om ermee te kappen(wou hij ook doen, maar anders contractbreuk > schadeverlies mag hij betalen).
Zo slecht dat de director zegt: shit dit was een slechte film.

Terug
Naar boven