Fitness Seller

Wat is de meest tenenkrommende film die je ooit hebt gezien?

Slechtste vervolg ooit van een film: Highlander 2.

Zo slecht dat ze in alle andere vervolgen net deden alsof die film niet bestond.
Zo slecht dat de hoofdrolspeler(Christopher Lambert) dreigde om ermee te kappen(wou hij ook doen, maar anders contractbreuk > schadeverlies mag hij betalen).
Zo slecht dat de director zegt: shit dit was een slechte film.

Hahahaha leuke weetjes!

The Blob: een grote drilpudding die mensen verteert.

Perfect Creature, hij leek vet op de DVD hoes, een soort van vampieren film, maar man man man wat was die film slecht.

Ik heb ooit een film gezien waarin een familie vastraakt in 1 of andere Afrikaans wilderness park. Ze worden dan belaagd door leeuwen. Die guy die robocop speelt heeft er ook een (hoofd)rol in.. die film is iig ****ing slecht, ik weet niet eens meer hoe hij heet.

Goh, hoe heette die nou... Weet het niet meer, maar weet wel dat zo`n ingebouwde DVD schermpje in de auto niet echt comfortabel is... Tenen moesten inderdaad opgerold worden!

Epic joke.

dat johnny depp mensen in taartjes bakt en verkoopt... weet de naam niet meer iig was het niks! Ohw en Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

Die film met die zinkende boot.

Ik heb ooit een film gezien waarin een familie vastraakt in 1 of andere Afrikaans wilderness park. Ze worden dan belaagd door leeuwen. Die guy die robocop speelt heeft er ook een (hoofd)rol in.. die film is iig ****ing slecht, ik weet niet eens meer hoe hij heet.

prey, k*tfilm idd

Slechtste vervolg ooit van een film: Highlander 2.

Zo slecht dat ze in alle andere vervolgen net deden alsof die film niet bestond.
Zo slecht dat de hoofdrolspeler(Christopher Lambert) dreigde om ermee te kappen(wou hij ook doen, maar anders contractbreuk > schadeverlies mag hij betalen).
Zo slecht dat de director zegt: shit dit was een slechte film.

Christopher Lambert, dat is volgens mij Rayden uit Mortal Kombat :D

dat is dan echt Beverly hillbillies..

Daar trekken echt m'n tenen van krom, zelfs mijn enkels en knieen

voor mij is dat toch the killer. er zit wel aktie in, maar niet mijn ding. heb hem 2 keer gekeken en 2 keer uitgezet voordat hij was afgelopen.

Brokeback mountain.

toen krulde men tenen.
Echt dan.
No joke

Terug
Naar boven