lunatic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Ik was vanaf september aan het cutten geweest, ben 1 januari met mijn kuur gestart om misschien wat massa terug te winnen, te behouden en er nog een paar % vet af te werken.
Tot nu toe heb ik 1500mg test met 1000mg tren gezet, 1mg femara per dag, 10 gram creatine en 150mg ephedrine hcl genomen. Ik ga niet mijn voedingsschema posten, maar zit met kcal net iets boven onderhoud.
Nu gaat ik dus net ff op de weegschaal staan en zie dat er al ruim 5 kilo
gewicht bij zit. Daar snap ik geen reet van, want zoveel ben ik nog nooit aangekomen in 10 dagen! Wat me wel opvalt is dat mijn broeken ruimer zitten, maar mijn buik wat boller staat en dat mijn schouders kogelrond zijn.
Zou het vocht zijn? Ik dacht dat 1mg femara wel genoeg was... En die ephi..
Of zitten mijn darmen gewoon helemaal vol?
Tot nu toe heb ik 1500mg test met 1000mg tren gezet, 1mg femara per dag, 10 gram creatine en 150mg ephedrine hcl genomen. Ik ga niet mijn voedingsschema posten, maar zit met kcal net iets boven onderhoud.
Nu gaat ik dus net ff op de weegschaal staan en zie dat er al ruim 5 kilo
gewicht bij zit. Daar snap ik geen reet van, want zoveel ben ik nog nooit aangekomen in 10 dagen! Wat me wel opvalt is dat mijn broeken ruimer zitten, maar mijn buik wat boller staat en dat mijn schouders kogelrond zijn. Zou het vocht zijn? Ik dacht dat 1mg femara wel genoeg was... En die ephi..
Of zitten mijn darmen gewoon helemaal vol?