- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deden wij ook altijd toen ik nog stage liep op de IT-afdeling van het bedrijf. Stond altijd wel wat bier ofzo in het serverhok.

OpenVZ - Wikipedia
OpenVZ
维基百科,自由的百科全书
跳转到: 导航, 搜索
[Afbeelding niet meer beschikbaar] 开发者 社區項目,
由 SWsoft 支持 操作系统 Linux 系统平台 x86, x86-64, IA-64, PowerPC, SPARC 类型 OS-level virtualization 许可协议 GNU GPL v.2 网站
Welcome to OpenVZ — Containers Virtualization Open Source Project :: OpenVZ :: Supported by Parallels OpenVZ是基于Linux内核和作業系统的操作系统级虚拟化技术。OpenVZ允许物理伺服器运行多个操作系统,被称虚拟专用伺服器 (VPS, Virtual Private Server) 或虚拟环境 (VE, Virtual Environment).
與 VMware 這種 虛擬機 和 Xen 這種 半虛擬化 技術相比,OpenVZ 的 host OS 和 guest OS 都必需是 Linux (雖然在不同的虛擬環境 (VE) 裡可以用不同的 Linux 發行版)。但是,OpenVZ 聲稱這樣做有性能上的優勢。根据 OpenVZ 網站 [1] 的說法,使用 OpenVZ 與使用獨立的伺服器相比,性能只會有 1-3% 的損失。
OpenVZ 是 SWsoft, Inc. 公司開發的專有軟件 Virtuozzo 的基礎。OpenVZ 的授權為 GNU Public License 第二版。
OpenVZ 由兩部分組成,一個經修改過的作業系統Kernel與及用戶工具。
![]()

Wat voor betere dingen dan ?
(Is één goede server trouwens niet genoeg ?)
maar na 5 servers ben ik daar mee gestopt
en heb de oudste toen kunnen verkopenin ons serverlokaal op het werk is het altijd koel. heb ontdekt dat het sinds enkele maanden ook dienst doet als opslagplaats van enkele bakken bier.
elke vrijdagnamiddag gaan de nerds van IT er blijkbaar een paar pintjes gaan drinken.
waarvoor servers al niet goed zijn hé ?
was wel geen antwoord op de vraag, maar moest het ff kwijt![]()
Volgens mij heb jij ook wel verstand van IT
\x68\x63\x6f\x74?![]()
int arr[] = { 77, 105, 115, 115, 99, 104, 105, 101, 110, 46, 46, 46 };
for(int i = 11; i >= 0; i--)
std::cout << "\\x" << std::hex << arr[i];