AndroidHealthClinic

wat is goede spieropbouwer en een vetverbrander

sweetyboy

Novice
Waardering
0
hallo naast trainen zou ik graag supplement nemen ter aanvulling, maar er zijn zoveel merken wat is nu goed??

ik heb nu gehoord van ripped fuel als vetverbrander (wil buikje weg)
en anabolic fuel als spieropbouwer, allebei van twinlab en legaal natuurprodukten.

zijn dit goede,helpen ze??
al iemand ervaring mee?

of bestaan er betere effectievere??

Thermo gain schijnt wel aardig te zijn om vet te verbranden en spier op te bouwen. Anadrox van MHP ook wel
daarentegen is spieropbouwen terwijl je vet wil verbranden s een beetje tegenstrijdig.. 'tis `t een of 't ander....

sweetyboy zei:
.............
of bestaan er betere effectievere??

Visolie is twee-in-een. Het helpt met spieropbouw en vetafbraak tegelijkertijd. De resultaten komen heel geleidelijk over een periode van meerdere maanden.

Visolie werkt heel anders dan een fatburner. Het verbetert de insulinegevoeligheid van je spierweefsel. Daardoor gaat een groter deel van je voeding naar je spieren in plaats van naar je vetcellen.

Van onze website:
Visolie zorgt voor een zogeheten ‘repartitioning effect’. Het zorgt voor een gunstiger verdeling van de voedingsstoffen die je binnen krijgt. Je lichaam gaat meer vet verbranden en spaart daarmee koolhydraten uit.
De koolhydraten worden in grotere mate naar de spieren gesluisd waar ze beschikbaar zijn voor opslag van spierglycogeen. Extra spierglycogeen leidt tot een betere pomp en meer spiervolume. Je voelt je tijdens je training ook minder snel leeg.

De extra hoeveelheid koolhydraten kan ook gebruikt worden voor de opbouw van spiermassa. Immers, de spier detecteert dat het een grotere hoeveelheid energie tot zijn beschikking heeft en zal daarom eerder extra energie besteden aan de energieverslindende opbouwende processen.

Visolie helpt je zelfs met afvallen als je er niets voor doet! Het bevordert namelijk de vetverbranding in rust. Er worden meer vetten verbrand ten opzichte van koolhydraten.

Zoals je waarschijnlijk al weet is vette vis / visolie heel gezond. Dat is iets wat zeker niet geldt voor veel fatburners!

Kris

PowerSupplements zei:
Zoals je waarschijnlijk al weet is vette vis / visolie heel gezond. Dat is iets wat zeker niet geldt voor veel fatburners!

Kris

Inderdaad Kris.
Vandaar dat ik aan mn eetschema zalm haring en tonijn heb toegevoegd.

calcification zei:
Inderdaad Kris.
Vandaar dat ik aan mn eetschema zalm haring en tonijn heb toegevoegd.

Haring is ok.

Zalm is meestal zeer zwaar verontreinigd met PCB's en dioxinen! :( Als je zalm eet, neem er dan een die afkomstig is uit Alaska en eet het niet dagelijks.

Hele tonijn (incl. het vet onder de huid) is waarschijnlijk nog giftiger dan zalm. :eek:
Tonijn uit blik bevat geen visvet/visolie. Het heeft daardoor niet de mogelijke PCB en dioxinenvervuiling. De voordelen van de visolie heeft het echter ook niet!!

Overigens is ingeblikte tonijn misschien ook niet zo gezond vanwege de coating aan de binnenkant van het blik. Chemische stoffen die in die coating zitten migreren langzaam naar het ingeblikte voedsel.
Een paar jaar terug las ik (in de krant?) dat dit effect het ergste was bij ingeblikte vis. Ik heb sindsdien geen tonijn uit blik meer gegeten.

Zelf eet ik regelmatig gestoomde (lichtgerookte) makreel. Maar die hoeveelheid is niet voldoende voor de effecten die ik wil behalen. Elke dag makreel is me teveel. Ik vul daarom aan met 6000mg visolie per dag.

Goed uitgebelanceerde voeding en training.
Supplementen zijn slechts een aanvulling. Als je opzoek bent naar het magische supplement dat je vet laat verdwijnen en je spiermassa laat aanzetten, moeten we je teleur stellen.
Als je voeding goed zit kun je kiezen voor supplementen die de vetverbanding stimulleren. Door je voeding goed te hebben kan je spiermassa behouden blijven of iets zelfs wat toe kunnen nemen. Verwacht echter geen wonderen over het algemeen is het aankomen of afvallen een tussen weg zal in de meeste gevallen beide resultaten belemmeren. Indien je voeding, rust en training perfect is kan het wel.

Terug
Naar boven