XXL Nutrition

Wat is je favoriete genre?

Peiling Peiling Wat trekt jullie?

• Amateur [van de buurvrouw]

Stemmen: 1 3,1%
  • Latina [hmmm, ze zijn niet te stoppen, ask mod EricR]

Stemmen: 5 15,6%
  • Ebony [als je graag bij de Burger King komt, niet enkel voor de hamburger]

Stemmen: 3 9,4%
  • Asian [als je graag bij de plaatselijke afhaalchinees komt, niet enkel voor het eten]

Stemmen: 4 12,5%
  • Good Ol' Jenna [blond, zoals het hoort, met flinke prammen uiteraard]

• Anaal, omdat God het toch zo bedoelde.

• Lesbian

• MILF ::D

• Fetish, namelijk....

Stemmen: 0 0,0%
  • Gay/Shemale/Beestenboel, dit mag je even toelichten...

Stemmen: 1 3,1%

• Totaal stemmers
    32
Ik heb gestemd voor "Good Ol' Jenna" maar latina vind ik ook wel lekker om naar te kijken..Zolang er maar een goede en lange facial bijzit vind ik het wel oké! :D

Asian [als je graag bij de plaatselijke afhaalchinees komt, niet enkel voor het eten]

Daar kom ik héééééél vaak! Nee niet enkel voor het eten..maar om te werken :(

MmS zei:
Ik heb gestemd voor "Good Ol' Jenna" maar latina vind ik ook wel lekker om naar te kijken..Zolang er maar een goede en lange facial bijzit vind ik het wel oké! :D

Daar kom ik héééééél vaak! Nee niet enkel voor het eten..maar om te werken :(

Kun je voor mij niet een baantje regelen bij de afdeling Loempia-Vouwen?? :D

Ik hou wel van aziaatjes maar die Chineesjes zijn meestal niet echt lekker.........of is dat bij jou anders MMS?

Ik mis de gangbang optie! ;)

Pumpin' zei:
Kun je voor mij niet een baantje regelen bij de afdeling Loempia-Vouwen?? :D

Ik hou wel van aziaatjes maar die Chineesjes zijn meestal niet echt lekker.........of is dat bij jou anders MMS?

Nou sommigen vallen echt wel te doen hoor! :D

Dat zijn dan degenen die hier al lang in Nederland wonen of een beetje de mode volgen want de rest die rechtstreeks illegaal binnenstromen zijn echte ugly-bitches..

Good old Jenna 4 me, en ik mis eigenlijk de celeb-optie, dus bijv Paris hilton etc etc

gewoon standaard, lekkere sl*tten. Jenna style dus

milf en good old blonde, kon niet kiezen:S:D

• Topic Starter Topic Starter
exarchos zei:
Good old Jenna 4 me, en ik mis eigenlijk de celeb-optie, dus bijv Paris hilton etc etc
alsof Jenna geen celeb is :o
ik had trouwens wel verwacht dat jij op ebony dan wel latina had gestemd met jou wereldbeeld :D hoe zat het eigenlijk in afrika? afgezien van het feit dat je moet oppassen met hiv.

Ebony vind ik over het algemeen wel lekker, dus daar heb ik maar op gestemd. Waarom staat dat verhaaltje van de burger king erbij? Toevallig werken bij de burger king in Arnhem wel 2 heeeeele lekkere negerinnetjes. Sylvana simons (met lang haar!), die zou ik ook wel aan mijn blanke lans willen rijgen. Met Beyoncé wil ook wel slavinnenmeisje – plantage eigenaar spelen. Niks mis mee, met negerinnen.

Overigens vindt ik aziaten, latina’s en blondjes ook niet vies. Ik doe niet aan discriminatie, en al helemaal niet als het op vrouwen aankomt.

een lesbische asian milf .. :P

Terug
Naar boven