XXL Nutrition

wat is je favoriete tv programma?

nee hoor wordt netjes ingestudeerd voor een groot gedeelte

Ik snap sowieso niet wat al die mensen toch zien in de Lama's. Ik vind er echt geen reet aan, krijg altijd het idee dat ik naar het populaire groepje van de padvinderij zit te kijken die enorm hun best doen om de rest van de padvinders aan het lachen te maken..

Ik kijk heel weinig tv, bijna nooit eigenlijk, maar De wereld draait door staat bij mij toch wel op 1.

En mijn favoriete serie ever (van lang geleden alweer) is Heartbreak High. :)

Familie

En mijn favoriete serie ever (van lang geleden alweer) is Heartbreak High. :)

Dat is toch die serie met die Australische (of Nieuw-Zeelandse) jongeren op school? Is leuk ja, was altijd wel relaxed, kwam zo ongeveer als ik thuis kwam van school, gewoon effe op de bank hangen en tv aan met een colaatje :)

Wat lama's betreft.. ik heb een keer theatersport in een theater gezien van andere groepen die in een competitie zitten.. dat was vele malen beter en leuker dan die tv lama gasten.

Leuke programma's:
- Traveler (pilot net afgelopen)
- Office US
- Prison Break
- Criminal Minds
- Mooi! Weer de Leeuw

Maar het beste was natuurlijk: De Zomer Voorbij ;)

Elke dag dus ongeveer 1 uurtje televisie. Verder is het rotzooi.

• Topic Starter Topic Starter
Over Leven, National Geographic Channel, Allo Allo, Half uur natuur, battle star gallactica, stargate saga, zeg maar scifi in het algemeen.

Ik hou nogal van het meer intellectuele werk ... ik haat reality tv e.d.
haha was idd ook 1 van mijn favoriet :thumbs:

Dat is toch die serie met die Australische (of Nieuw-Zeelandse) jongeren op school? Is leuk ja, was altijd wel relaxed, kwam zo ongeveer als ik thuis kwam van school, gewoon effe op de bank hangen en tv aan met een colaatje :)

Jaaa inderdaad, superleuk, vaste prik elke dag als je uit school kwam HBH kijken. :)

Cold Case...de enige serie waarvan ik maar heel weinig heb gemist:cool:.

Terug
Naar boven