MuscleMeat

Wat is jouw bloedgroep?

Peiling Peiling welke bloedgroep heb jij?

• Totaal stemmers
    67
A+
Daar is gelukkig lekker veel van; dan bloed ik tenminste niet dood. Je zal maar een bloedgroep hebben, die zeldzaam is........:D

wat is jouw bloedgroep?
ik heb namelijk ab positief en dat heeft slechts 1 procent in de wereld. Ik ben dan ook bovenmenselijk en zelfs goddelijk..welke bloedgroep hebben jullie?

Ook AB+ maar ik voel mij dan weer niet goddelijk. ;)

Dacht dat AB mensen wel weer bloed van elke groep konden ontvangen, da's dan wel weer ok. :)

trouwens als je bloedgroep O hebt weten jullie wat dat betekent! :woot: dat je geschikt Olympia materiaal bent!!! :banana:

Keine Ahnung???

weet niet wat ik heb, zou het wel willen weten, maar kan het eerste halfjaar geen bloed geven en heb geen zin om bij de dokter te gaan daarvoor

O+ en uiterst eersterangs bloedwaarden :D

Je verhaal klopt niet helemaal, maar jij behoort tot de universele ontvanger. Als jij ooit in het ziekenhuis terecht komt en je hebt bloed nodig zullen ze jou de bloedgroep die het meest op voorraad ligt geven. Dit is een groot voordeel (de zuster kan er nooit naast zitten)
Ik ben een universele donor, O negatief, iedereen kan mijn bloed krijgen maar ik kan alleen O negatief ontvangen.

geen idee

ik gok op B-

weet ik geen eens :roflol:

O negatief. Had er btw nooit bij stilgestaan dat er zoveel bloedgroepen waren.

Ik hoorde laatst dat het niet meer uit maakt welke bloedgroep je hebt. Ik moest voor werk een herkennings plaatje aan laten maken, daar stond voorheen altijd een bloedgroep op. Tegenwoordig niet meer. Dit scheen te komen omdat ze een neutraal soort bloed hebben wat bij iedereen, ongeacht welke bloedgroep je hebt, aan slaat.

Ik heb geen flauw idee, is dat erg?

O- als t goed misschien, anders O+.

Terug
Naar boven