- Waardering
- 3.208
Wat is jouw mening erover?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn mening is dat ze het tien jaar en langer geleden al hebben opgefokt. Daardoor moeten we nu op de blaren zitten. Is niet leuk, kan je boos om worden, maar 'geen cent naar Griekenland' is niet realistisch. Onze centen zitten namelijk al in Griekenland. Je kan het nu alleen maar zo goed mogelijk proberen op te lossen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Dat laatste gaat natuurlijk niet lukken, helemaal niet met al die nieuwe oost-Europese landen die lid zijn geworden.
)Met er bovenop geraken bedoel ik binnen de EU he. Dat ze sowieso ooit in een betere situatie komen spreekt idd voor zich.

Precies! we hadden al die zwakke broeders nooit moeten toelaten tot de euro/eu.We hadden de EU eerst moeten verdiepen, voordat we gingen verbreden. Oftewel eerst meer verregaande samenwerking tussen de sterke landen in West-Europa, voordat al die andere landen mee gingen doen.
@poll: Griekenland raakt er wel bovenop, dat doet ieder land namelijk. De vraag is alleen hoelang dat duurt. En of Europa op dit moment de juiste beslissingen neemt, dat is ingewikkelde economie. En daar heb ik niet genoeg verstand van.
Griekenland gaat alle geëiste bezuinigen doorvoeren, de volledige schuld terugbetalen en de economie gaat weer groeien.
Aldus Jan Kees.