Fitness Seller

Wat is jouw mening over de situatie in Griekenland?

Peiling Peiling Wat is jouw mening over de situatie in Griekenland?

• Totaal stemmers
    32
Schijnt dat er een gyros tekort is.

Misschien eerst maar eens die mensen daar consequent belasting laten betalen. Want je kan er zo wel geld gaan inpompen, maar als de mentaliteit daar niet verandert heb je er nog weinig aan.

Maar toch moeten ze geholpen, puur en alleen al om het feit dat er genoeg Nederlands banken geld hebben zitten in Griekenland. Maar ook omdat veel Spaanse banken er vermogen hebben, en de Nederlanders weer veel vermogen hebben zitten bij Spaanse banken.

K*t euro

[utp://www.youer_embeddurl]

Griekenland zal failliet gaan, uit de EU stappen, en wij gaan als gezonde landen een hele dikke rekening gepresenteerd krijgen.

Allemaal met dank aan de Europese politici in hun ivoren torens.

Je gaat die k*t Bruno Valkeniers toch niet als referentie aanhalen over de euro en Griekenland. :roflol:

Een goed half jaar geleden dacht ik nog: ik zou nu lekker Griekse staatsobligaties aankomen. Is lekker hoge rente en ze laten toch een land nooit failliet gaan.
Nu spreekt echter iedereen al van een schuldherschikking aangezien de financiële markten hun vertrouwen compleet hebben verloren. Ik heb echter (helaas) te weinig finance in mijn opleiding gehad om te kunnen beoordelen hoeveel er nodig is opdat die markten terug vertrouwen krijgen in Griekenland. Maar dat in Griekenland de welvaart erg achteruit gaat gaan, en dat het ons (als belastingbetaler) bovendien nog eens een hoop geld gaat kosten, staat buiten kijf
Bovendien kan Griekenland niet de Euro worden gezet, ook al zouden veel landen dat willen. Daarvoor is geen procedure voorzien. Het moet zelf die stap zetten. Daarenboven spreken ze, indien de drachme opnieuw wordt ingevoerd, van een devaluatie van 30-50%. Dat is ****ing k*t als je ineens de helft van je welvaart verliest (grotendeels door fouten van je politieke leiders). :D
En die sociale bloedbaden zullen ook wel gepaard gaan met enorm veel protest-acties e.d.
Nee, het einde is nog niet in zicht!

Laatst bewerkt:
Hij is grote baas geweest in de Antwerpse haven, maar ja jij weet het beter met je 22j. Dat er racisten bij VB zitten wil nog niet zeggen dat ze allemaal dom zijn. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hij is grote baas geweest in de Antwerpse haven, maar ja jij weet het beter met je 22j. Dat er racisten bij VB zitten wil nog niet zeggen dat ze allemaal dom zijn. :rolleyes:

:roflol: En dat maakt dat je iets zinnigs te zeggen hebt over Europa en de financiële markten?

:roflol: En dat maakt dat je iets zinnigs te zeggen hebt over Europa en de financiële markten?
Laten we zeggen dat ik net wat meer vertrouwen heb in een ervaren zakenman die dagelijks bezig is met business, politiek en economie en toegang heeft tot vele bronnen en connecties dan in een 22 jarige (student?) op een BB forum. :wave:

1) financiele crisis ten gevolge van wilde speculatie en snelwinstbejag
2) "oplossing":
* knippen in het sociaal vangnet waar onze voorouders voor hebben gevochten.
* diegenen die verantwoordelijk zijn belonen met ontslagbonussen of nog minder regulering en financiele voordelen, onder het mom de cconomie terug "een boost" te geven.
3) ga terug naar 1.

Laten we zeggen dat ik net wat meer vertrouwen heb in een ervaren zakenman die dagelijks bezig is met business, politiek en economie en toegang heeft tot vele bronnen en connecties dan in een 22 jarige (student?) op een BB forum. :wave:

Dat is je volste recht!
Maar moet jij nu niet stilletjes vertrekken om ergens 'achter de band' wat hersenloos, repetitief werk te gaan verrichten?

Terug
Naar boven