AndroidHealthClinic

Wat is jullie ervaring met jullie eerste kuur ?

dj_condor

Novice
Waardering
0
hoe voelde je je ? waaraan dacht je toen , ik wil dit niet , of van heyy dit is leuk how maar ? of van shit man ik voel me freaky , dat dit maar snel stopt ? en hoe reageerde je spiermassa erop zei die van ok guyz letz go on of vond je het ook freaky dat je opééns zovéél kilo bijkwam ???

kzou graag ervaring willen weten omdat ik vanplan ben ééntje te zetten deze zomer en kwil er zeker van zijn dat het niet tot fatale doeleinden kan leiden

ben vanplan deca en sus te combineren ! is dit goed of niet ? wat zou ik erbij pakken ? wat zou ik als nakuur pakken ? kzie het echt wel goed zitten en er zijn er véél die mij dit adviseren , ik kan dit tevens bij mijn lokale dokter verkrijgen die mij ook deze injecties kan plaatsen !!!!

need advice bro's , want to be big and good !

thnx

dj_condor zei:
hoe voelde je je ? waaraan dacht je toen , ik wil dit niet , of van heyy dit is leuk how maar ? of van shit man ik voel me freaky , dat dit maar snel stopt ? en hoe reageerde je spiermassa erop zei die van ok guyz letz go on of vond je het ook freaky dat je opééns zovéél kilo bijkwam ???

kzou graag ervaring willen weten omdat ik vanplan ben ééntje te zetten deze zomer en kwil er zeker van zijn dat het niet tot fatale doeleinden kan leiden

ben vanplan deca en sus te combineren ! is dit goed of niet ? wat zou ik erbij pakken ? wat zou ik als nakuur pakken ? kzie het echt wel goed zitten en er zijn er véél die mij dit adviseren , ik kan dit tevens bij mijn lokale dokter verkrijgen die mij ook deze injecties kan plaatsen !!!!

thnx

Het belangrijkste aan het gebruik van AS is weten waar je mee bezig bent. Het is niet verstandig blindelings af te gaan op advies van anderen maar deze kunnen je wellicht wel in de juiste richting sturen maar altijd eerst zeker weten waar je mee bezig bent. Ik vind een combi van deca en sus wel een heel goeie kuur maar niet echt nodig voor een beginner. Je zou met een lichtere kuur van bv deca en d-boll al geweldige resultaten kunnen halen. De nakuur zal afhangen van de lengte en de zwaarte van je kuur. Deze zal meestal bestaan uit HCG of clomid of een combi hiervan

• Topic Starter Topic Starter
thnx

thnx
ik weet wel waaraan ik begin hoor , maar kwou toch nog even voor de zekerheid ff wa stabiliteit in mijn antwoorden vinden , zodat ik er echt volledig in zelfvertrouwen naartoe kan stappen en zeggen , ga u gang maar !!!
allezins bedankt voor je mening

wat gek, zon doc moet ik ook. Zo'n 1 die je elk middeltje voorschrijft waar je zin aan hebt!

Rare dokter ... op zich erg relaxed natuurlijk wat medische begeleiding .... maar zulke acties kunnen hem uiteraard wel zijn baan kosten.

Snap dan ook niet dat een arts hieraan wil beginnen.

In Belgie ligt het mss anders voor wat betreft regelgeving ten aanzien van as.
Maar om ff terug te komen op je vraag:

Mij is mn eerste kuurtje erg goed bevallen, t was een dbol only en ik ben aardig wat zwaarder geworden en krijg veel complimenten. Ik gooi het maar op mn voeding want niet iedereen hoeft te weten dat ik as gebruik.

Volgende kuur wordt overigens test enanth met sust als opstarter en ik denk winstrol in de laatste wkn.

dj_condor zei:

thnx

Ik kan ook alles bij dokter krijgen maar denk er wel aan dat je bij apotheek alles veel uurder betaald.bv de deca kost er drie keer zoveel.Je weet dan natuurlijk dat je geen rommel hebt dus het is een persoonlijke keuze.
Voor de eerste kuur vind k deca en sus ook een beetje veel.
Als ik jou was zou ik eerst eens deca only doen of mss wat d-boll erbij

Mijn eerste was een test only, voelde onwijs goed. Da's het voordeel van test. Maar ik groeide wel erg snel, en dan lijkt het net of je je nieuwe massa "erop" plakt. Onwijs bruut maar voor mij te snel. Ik kwam een kilo of 12 aan in 8 weken tijd en daar heb ik nu nog 8 kilo van over. Ik zou wel weer AS willen gebruiken, maar dan niet meer zo snel willen groeien. Ook het vet beviel me niet, dus echt bulken zal ik niet meer doen.

• Topic Starter Topic Starter
mja ik kan ook niet alles verkrijgen bij hem hoor enkel de dingen die op de markt verkrijgbaar zijn door apothekers , dus ja dbol en al da gedoe da weet ik toch ni of da verkijgbaar zal zijn , maar deca en sus héél zeker , mja tis proberen waart en dan weet ik zeker dat het goed gedaan is !!!

Tsunami zei:
Mijn eerste was een test only, voelde onwijs goed. Da's het voordeel van test. Maar ik groeide wel erg snel, en dan lijkt het net of je je nieuwe massa "erop" plakt. Onwijs bruut maar voor mij te snel. Ik kwam een kilo of 12 aan in 8 weken tijd en daar heb ik nu nog 8 kilo van over. Ik zou wel weer AS willen gebruiken, maar dan niet meer zo snel willen groeien. Ook het vet beviel me niet, dus echt bulken zal ik niet meer doen.
hoeveel test zette je dan?

edit: en misschien als je het combineerd met bijv. winny de volgende keer de laatste weken dat dat wel relaxt is?

Ik zette 500 mg, en ik heb de laatste 2 weken winny erbij genomen. Winny blijft mijn favo steroid. Ik ben een echte ecto, dus als je dan in een keer voor het eerst in 29 jaar ruim boven de 10 % vet komt, dan is dat effe raar. Echt groot worden past dus niet bij me heb ik ondervonden :p , dus ik heb mijn doelen bijgesteld. Ik ga de ripste beachboy worden die er rondloopt :cool: :cool: :cool:

Tsunami zei:
Ik zette 500 mg, en ik heb de laatste 2 weken winny erbij genomen. Winny blijft mijn favo steroid. Ik ben een echte ecto, dus als je dan in een keer voor het eerst in 29 jaar ruim boven de 10 % vet komt, dan is dat effe raar. Echt groot worden past dus niet bij me heb ik ondervonden :p , dus ik heb mijn doelen bijgesteld. Ik ga de ripste beachboy worden die er rondloopt :cool: :cool: :cool:

Ha, cool !! Watch out ... want ik ga ook voor titel "geripste beachboy of them all".

Maar ik ben nu net een week bezig met mijn 1e kuur. Ik voel me heerlijk, (nog) hoger libido, ga nu nog grager naar de gym, en wil in ieder geval ook niet TE veel aan te komen. 5 kilo netto is zat. De spiegel laat nu al mooie vormen zien. Ik doe 6wkn Deca (200mg) & Test-prop (200mg) met dagelijks Proviron (25mg). Heb al het nodige commentaar gehad hier :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven