AndroidHealthClinic

Wat is jullie ervaring met Super Deca van GS.

Integra

Cool Novice
Waardering
0
IK wil over 6 weken het volgende gaan kuren:

Test enth. aburaihan uit iran 750mg test perweek
Super deca van GS. (generic supplements) 500mg per week
D-Bol Naposim 5mg tab.

10 weken als goed is.

maar ik wil graag jullie mening over dat kuur vooral Super deca?

Is hetzelfde als de gowone deca 200 maar dan SUPAHHHH 250. Het doet juist hetzelfde bro.

Mix van korte en lange esters, in theorie zou het dus snel moeten beginnen werken en iets langer werken als de gewone deca (het is wel iets hoger gedoseerd) maar in de praktijk gaat het qua gains niet zoveel uitmaken denk ik. Wel meer prikken dan gewone deca ivm stabiele bloedwaarden (kortere esters).

Gr.

met super deca zou ik ook bv super susta of testoviron nemen en zo dus zonder dbol werken . Omdat in bijde middellen dan snelle en lange esters zitten .

Die deca zal wel ok zijn.
Hoop wel dat je een goede bron hebt, want van die abu's heb ik al heeeel lang geen echte meer van gezien.

met super deca zou ik ook bv super susta of testoviron nemen en zo dus zonder dianabol werken . Omdat in bijde middellen dan snelle en lange esters zitten .

Dan zal de dbol evengoed nog ten aller tijde sneller en beter inkicken dan sust en superdeca dus ik zou de dbol er zeker inhouden om de eerste weken gelijk goed van start te gaan.

ik denk ook wel dat de super deca ok zal zijn maar als je twijfelt pak je toch gewoon normale deca.

nog niet gebruikt maar die zal zeker in mijn volgende kuur terechtkomen...

ben je niet bang dat je super deca d*ck gaat krijgen:rolleyes::rolleyes:

Ben benieuwd naar die super deca. Denk dat het niet zo heel veel zou verschillen met de gewone. Ga je een logje bij houden?

IK wil over 6 weken het volgende gaan kuren:

Test enth. aburaihan uit iran 750mg test perweek
Super deca van GS. (generic supplements) 500mg per week
dianabol Naposim 5mg tab.

10 weken als goed is.

maar ik wil graag jullie mening over dat kuur vooral Super deca?

Vroeg me af waarom je niet alles van een UL hebt gehaald maar de deca wel en de rest HG? Heb je daar een reden voor of....?

• Topic Starter Topic Starter
OK thnx jongens voor de info.:D
Ik hoop dat ik er goed op reageer en lekker wat massa pakt.
:rolleyes:

Terug
Naar boven