MuscleMeat

Wat is nou beter?

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Over een tijdje ga ik weer beginnen met cleanbulken en mijn doel is eigelijk om +/- 5 tot 10kg bij te komen en een paar procentjes in vet omlaag te gaan.

Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer iedereen zegt wat anders over tren.

Ben aan 't twijfelen tussen 2 kuren high test low tren of andersom

1-6       Winstrol                50mg   ed
1-12     Tren E                   400mg  ew
1-14     Test E                   500mg  ew
16-20   Arofixen                20mg    ed

Of

1-6       Winstrol                50mg   ed
1-12     Tren E                   400mg  ew
1-14     Test E                   250mg  ew
16-20   Arofixen                20mg    ed

Wat is nou echt 't beste, door hoger in test te gaan werkt dan de tren minder goed of kan 't nooit kwaad om de test omhoog te doen?

door hoger in test te gaan blijft de tren het zelfde doen alleen schijnen de bijwerkingen van de tren meer te worden.
test lager en tren hoger en bijwerkingen zijn stuk minder.

kuur 1 is natuurlijk beter meer test !

maatje van mij draait nu op 400 mg tren 250 test wordt knetter droog en hard.

maar aan gezien je toch de bulk in gaat kan je toch net zo goed 500 test er bij pakken

• Topic Starter Topic Starter
maatje van mij draait nu op 400 mg tren 250 test wordt knetter droog en hard.

maar aan gezien je toch de bulk in gaat kan je toch net zo goed 500 test er bij pakken
Zit nu op 11% wil eigelijk nog 2 3% zakken tijdens die kuur

Test 250
Tren 600

Knetter kuur.

gaat toch nergens over die 600 tren

lijkt wel of het tegenwoordig de wet van hoe meer hoe beter hier aan de orde is
als je de juiste tren heb van het juiste merk zou ik hem gewoon tot 400 mg doseren

Niet beter dbol ipv winny vanwege de synergetische werking met tren?

Al eerder tren gedaan?

Winny had ik op 40 4 weken maar krijg altijd wel last van gewrichten, helemaal hoe dieper je gaat met dieet.

Nee nog nooit eerder tren gehad, wel al een aardig kuur verleden moet ik tooegeven en vaak te snel weer opnieuw gekuurd.

Ben eigelijk niet bang ofzo voor mijn gewrichten maar bij mijn laatste bulk kuur kreeg ik last van hartkloppingen ben hier een beetje bang door geworden heel vies en eng gevoel.

Nee nog nooit eerder tren gehad, wel al een aardig kuur verleden moet ik tooegeven en vaak te snel weer opnieuw gekuurd.

Ben eigelijk niet bang ofzo voor mijn gewrichten maar bij mijn laatste bulk kuur kreeg ik last van hartkloppingen ben hier een beetje bang door geworden heel vies en eng gevoel.

hartklopinge door winny? nog nooit gehoord

Hij zegt niet door wat;)

En hij zat toen vast hoog in carbs met dianabol.
Ook bloeddruk omhoog.

Dus hartkloppingen ook goed mogelijk

Ja want tren en winstrol gaat niet samen en tren en dbol wel... onderbouw het dan ook alsjeblieft.
Hij zegt toch ook niet dat tren en winstrol niet gaan? ??? Hij geeft gewoon aan dat dbol en tren een synergetisch effect heeft..

ThinkSteroids.com zei:
Stacking Trenbolone

Trenbolone exhibits interesting stacking behavior. Combination with either Dianabol or Anadrol gives a very strong synergistic effect. Even if the same total milligram amount of steroid is used per week, results are much better with such a combination than with any of these steroids used alone.
For example, 50 mg/day of trenbolone acetate used with 50 mg/day Dianabol gives much better results in a steroid cycle than either 100 mg/day TA used alone, or that amount of Dianabol used alone. I wouldn’t recommend either of those single-drug usages for a steroid cycle, but the trenbolone/Dianabol stack has produced amazing physique changes in very many instances.
In contrast, trenbolone’s stacking behavior with oxandrolone (Anavar), methenolone (Primobolan), or drostanolone (Masteron) is entirely different. If keeping the same total milligram amounts, these combinations do not outperform trenbolone used alone. So, while it’s acceptable to combine these drugs, the purpose should not be to achieve increased total effect. Such combinations may be useful however to reduce side effects, or to accommodate the materials that are on hand.

Hij zegt toch ook niet dat tren en winstrol niet gaan? ??? Hij geeft gewoon aan dat dbol en tren een synergetisch effect heeft..

Maar nu is er een bron bij waardoor het voor beginners ook makkelijker te begrijpen is, vind het gewoon een stuk fijner om te zien als advies onderbouwd word ipv alles klakkeloos over te moeten nemen.

Maar nu is er een bron bij waardoor het voor beginners ook makkelijker te begrijpen is, vind het gewoon een stuk fijner om te zien als advies onderbouwd word ipv alles klakkeloos over te moeten nemen.
Natuurlijk is dat wel fijner, maar als we alles altijd gaan voorkauwen doet niemand nog zelf opzoeken. :)

als je bang bent voor hartkloppingen moet je zeker aan de tren gaan , dit is het zwaarste anabool wat er is , is wens je veel succes.

Hij zegt niet door wat;)

En hij zat toen vast hoog in carbs met dianabol.
Ook bloeddruk omhoog.

Dus hartkloppingen ook goed mogelijk
Uhmmm mijn vorige bulk kuur zag er zo ongeveer uit (weet ik veel en veelste heftige kuur heb ook spijt tot ik die gepakt heb)
1 - 4 Oxy 100mg
1 - 12 Test 750mg
1-10 Deca 500mg
6-12 Winstrol inject 50mg ed

Nakuur
als je bang bent voor hartkloppingen moet je zeker aan de tren gaan , dit is het zwaarste anabool wat er is , is wens je veel succes.

Haha moet ik je echt helemaal gelijk in geven man, maar kan het helaas niet laten :$

Soms lag ik in bed en begon gewoon mijn hart heel raar te kloppen zelfs toen ik klaar met de kuur was. Ben er nu gelukkig vanaf hoop t alleen nooit meer te krijgen echt heel erg eng.

Ga tren sowieso niet op 600mg pakken denk ik. Alleen nog aan twijfelen tussen de test e

Terug
Naar boven