AndroidHealthClinic

wat is wijs

masterblaster

Novice
Waardering
0
halloa
ik heb effe een vraagje. ik ben pas begonnen met een kuurtje van 8 weken. en dan alleen deca. wat is jullie ervaring is dit aan te raden of kan deca niet alleen. mischien dat ik hem eventueel wil verlengen naar tien weken. maar wat is jullie mening er over(ps ben niet van plan om met dit kuurje een monster te worden). al vast bedankt voor jullie mening

Eerst beginnen met n kuur en vervolgens vragen of t goed is, is dus niet wijs!

je hebt ook niet vermeldt hoeveel deca je gebruikt, dus ik kan hier niet veel mee.

zou deca als ik jou was een testo soort erbij gebruiken is dit je 1ste kuur?

masterblaster zei:
halloa
ik heb effe een vraagje. ik ben pas begonnen met een kuurtje van 8 weken. en dan alleen deca. wat is jullie ervaring is dit aan te raden of kan deca niet alleen. mischien dat ik hem eventueel wil verlengen naar tien weken. maar wat is jullie mening er over(ps ben niet van plan om met dit kuurje een monster te worden). al vast bedankt voor jullie mening

Niet echt slim om nu pas te vragen om onze hulp,
maaruh in de hoeveelste week zit je ?

Idd te weinig info.........
Je zult als het tegenzit niet meer zo'n masterblaster zijn na tien weken deca, dus licht je vriendin alvast maar in. Zet er test naast, dan heb je meer resultaat en minder kans op een decadick.

• Topic Starter Topic Starter
dit is mijn eerste week. een neem twee deca. is mijn eerste kuur.
maar is die deca d*ck zo erg dan bij zoeen ligt kuurtje

ik neem 2 Deca? huh snap er niks van...

Wat zijn je stats? Lengte, gewicht, vetpercentage, en al den brol da er nog bij moet gezegd worden...

Wat zijn je doseringen?

Verschilt per persoon en per dosis, dus als je die niet vermeldt kan niemand er wat van zeggen.

hoeveel mg deca neem je per week in ?

Je hebt deca van 25mg/ml, 50mg/ml en 100mg/ml.

• Topic Starter Topic Starter
50 mg in eerste week en 100 in rest en dan 50 in laatste.

Terug
Naar boven