MuscleMeat

Wat jij zeker nog in de tijd dat je te leven hebt...

Als k nog een sponsor vind voor enkele tientallen duizenden euro's per jaar een jaar of 8-9 lang dan wil k me weleens wagen op de Mr Olympia ;)

ik zou nog graag een x een milf nken :D:D:D:D:D:D:D

Ik heb een hele lijst:D

Teveel om optenoemen dus.

Hmm niet echt specifieke dingen. Wil gewoon zorgen dat ik elk jaar financieel meer ruimte kan creeren om dingen te doen die ik leuk vind zoals, meer vakanties, motor aanschaffen, lekker uiteten.

Een ritje maken in een Bugatti Veyron.

Met een paar vrienden ieder een knakebak halen voor 100 euro de man en dan rally racen tegen ze.

ach als ik nu de pijp uit zou gaan heb ik er geen problemen mee. Leuk zou wel zijn als ik mijn vakantie en rijbewijs nog ff mee zou maken.. maarja.. leef elke dag alsof het je laatste is he.. wel k*t voor de mensen die ik achterlaat maar verder maakt het me niets.

ik wil wel daten met SJ2, tenzij ze een plork is want dat kan ik niet beoordelen op haar foto's

in elk land een chick palen zonder te betalen! en dat rijmt

Nog één keer xtc nemen. en 1 keer 150kg kunnen bankdrukken..

boeiende toekomstperspectieven :roflol:

Ff serieus.. tuurlijk heb ik een hoop ambities e.d. maar als ik nu ter plekke zou sterven heb ik er geen moeite mee. Totaal geen angst helemaal niets.
Leuk zou natuurlijk zijn dat ik een fatsoenlijke leeftijd zal hebben en een paar knappe kids op de wereld heb gezet met een spetter van een echtgenoot tesamen met mijn kick-ass baan van eventmanager waarbij ik in de tussetijd een hoop heb gereisd (australie..paar 3e wereld landen die dingen, helpen met iets opbouwen oid., safari op de savanne) een leuke vriendenkring waarbij je met een grote groep om de zoveel tijd leuke dingen doet en een paar culturele wereldplekken bezoeken; backpackend natuurlijk.

ik wil wel daten met SJ2, tenzij ze een plork is want dat kan ik niet beoordelen op haar foto's
www.mii-sophie.hyves.nl
ja dus ;)

Ff serieus.. tuurlijk heb ik een hoop ambities e.d. maar als ik nu ter plekke zou sterven heb ik er geen moeite mee. Totaal geen angst helemaal niets.
Leuk zou natuurlijk zijn dat ik een fatsoenlijke leeftijd zal hebben en een paar knappe kids op de wereld heb gezet met een spetter van een echtgenoot tesamen met mijn kick-ass baan van eventmanager waarbij ik in de tussetijd een hoop heb gereisd (australie..paar 3e wereld landen die dingen, helpen met iets opbouwen oid., safari op de savanne) een leuke vriendenkring waarbij je met een grote groep om de zoveel tijd leuke dingen doet en een paar culturele wereldplekken bezoeken; backpackend natuurlijk.

www.mii-sophie.hyves.nl
ja dus ;)

:hitit: :D

Moderator worden en SniperX bannen.

hugh-hefner-picture-2.jpg
???

Wie niet:p

Ninja gaiden 2 uitspelen op master ninja niveau.

www.mii-sophie.hyves.nl
ja dus ;)

jep +1 voor inzicht sophie:D

Terug
Naar boven