AndroidHealthClinic

wat kan er nog bij

giuseppe70

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m74
Massa
98kg
Vetpercentage
19%
ik zit nu in de laaste 4x van mijn kuur test e 500 mg ew
wat kan ik er nu voor die laatste keren nog bij nemen
om die extra boost aan het einde eruit te halen

ik ben begonnen met 3 weken 40mg ed winstrol
12 weken test e 500 mg ew
en zit nu dus in week 8

graag advies

Ik zou het gewoon zo laten kerel. Je kan er wel weer een oral tegenaan gooien, maar dat is natuurlijk je eigen keus. Als je het echt wilt doen, zou ik nog 4 weken winny pakken. Maar ik zou het niet aanraden.

Methyl tren geeft je wel een goeie boost denk ik ;). Alleen best gevaarlijk goedje.

Je kan ook mast p erbij pakken. Moet je wel eod zetten. Het moet in ieder geval een korte ester zijn als je nog maar even wilt kuren.

Is 3 maanden kuren niet genoeg geweest? Ben je niet tevreden met het resultaat?

Je knippert twee keer met je ogen en alle varianten steroïden zijn alweer geadviseerd.

Bij mijn voorstel kuurt hij toch niet langer.

Er wordt overigens gewoon een vraag beantwoord, snap het probleem dan ook niet echt.

Is 3 maanden kuren niet genoeg geweest? Ben je niet tevreden met het resultaat?

Je knippert twee keer met je ogen en alle varianten steroïden zijn alweer geadviseerd.

Er wordt gewoon een vraag beantwoord, snap het probleem niet.

• Topic Starter Topic Starter
jullie hebben gelijk ik hou het hierbij
ik ben tevreden en soms moet je even wakker geschud worden
natuurlijk ben ik tevreden met de kuur en resultaat is er zeker

allen bedankt voor de reacties

Ik zou voeding aanpassen na de kuur meteen creatine inzetten en aan je herstel werken.Aangezien ik niet zie dat je wedstrijden wil gaan doen is een langere kuur volledig overbodig.

Precies, lekker zo houden. off moet je toch.

Hij kuurt niet langer bij jouw voorstel, wat wil je daar precies mee zeggen? Dat het dan geen kwaad kan? Ik zie ook nog 'even' tussen neus en lippen door methyltren voorbij komen.
.

Dat was een reactie op jou, omdat jij kwam met is drie maanden nog niet lang genoeg. Mijn voorstel maakt zijn kuur niet langer.

Je zegt wel is 3 maanden kuren niet genoeg geweest. Dit heeft dan toch enkel betrekking op de periode. Bij mijn voorstel wordt die periode nier langer.

Terug
Naar boven