Fitness Seller

Wat kan ik het beste gebruiken bij cutten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
een goed dieet. Oraal genoeg? :cool:

Hehehehe, het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente... 't is altijd lente!

Ik heb nog een toevoeging... cardio, ook erg handig :)

Stacken met ephedrine en caffeine! Maar verzamel eerst maar wat informatie voordat je hier aan begint. En verder wat Dani zegt: een goed dieet!

Wordt niet makkelijk als je alleen wil slikken.

Je keus zal dan beperkt blijven tot winstrol tabs. Maar een goed dieet en cardio doet al heel wat.

jasen zei:
Hey jongens,

kan iemand mij adviseren over wat ik het beste kan gebruiken bij cutten?
Graag voor orale inname.

Wordt idd moeilijk als je het oraal wilt doen.

De wat lichtere roids als winstrol, boldenone en primobolan zijn wel goede roids om mee te cutten maar alleen winstrol en primo zijn in tabs verkrijgbaar. Ook in injects trouwens.
Injecteren is effectiever en minder schadelijk voor de lever :cool:

Black Knight zei:
De wat lichtere roids als winstrol, boldenone en primobolan zijn wel goede roids om mee te cutten maar alleen winstrol en primo zijn in tabs verkrijgbaar. Ook in injects trouwens.

De kans dat je tabs krijgt die ook daadwerkelijk methenolone acetaat bevatten is net zo groot als dat Carmen Electra de moeder van jouw kinderen wordt :cool:

anavar...

Leviathan zei:
De kans dat je tabs krijgt die ook daadwerkelijk methenolone acetaat bevatten is net zo groot als dat Carmen Electra de moeder van jouw kinderen wordt :cool:
Zou best kunnen, ik heb me eerlijkgezegd nog nooit verdiept in de verkrijgbaarheid van real primo tabs, omdat, als ik ervoor kies om met primo te gaan kuren, ik zeker de depot versie neem.

Leviathan zei:

We gebruikten dit weekend zowel de pil als condoom, dus die kans was idd erg klein. :thumbup:

Enniewee, ik zal dit topic maar afsluiten met een linkje naar de beroemde steroid profiles van onzer allen Big Cat.

Op deze manier kan de topicstarter zelf lezen en een uiteindelijk keuze maken. Hierbij wel rekening houdend met het feit dat je voor een mooie kuur niet onder prikjes uitkomt.

That's all folks! :wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven