AndroidHealthClinic

Wat kan ik hiernaast nog pakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cal_

Dutch Bodybuilder
Waardering
318
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
20 weken geleden begonnen met mijn bulk kuur, test en deca, 3 weken ertussen gelaten en naar test, npp gegaan en hier na +/- 4 weken tren en mast bijgevoegd.

Npp is nu klaar dus draai nu nog test, tren, mast. Ik zou graag nog wat massa erop plakken maar kom er niet helemaal uit wat ik het beste kan toevoegen. Voor de deca had ik 6wk dbol, dus nu weer dbol schiet niet op in mijn ogen. Misschien A-bomb maar liefst geen orals.

Deca en NPP bevielen me extreem goed, totaal dus 20wk gedraait. Mischien nog een weekje of 10 eraan plakken? Wat zeggen jullie?

30weken blasten, Nice :roflol:

Wat heb je er al uit gehaald na 20weken en welke doseringen?

Zou gewoon cruisen nu eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
30weken blasten, Nice :roflol:

Wat heb je er al uit gehaald na 20weken en welke doseringen?

Zou gewoon cruisen nu eigenlijk.

Test-E 500mg/wk
Mast 400mg/wk
Deca 400mg/wk
NPP 800mg/wk
Tren-A 700mg/wk

+/- 9 a 10kg aangekomen (vocht er ongeveer af geteld) en tegelijkertijd 5% droger geworden. Ik had wel meer kg's kunnen pakken denk ik maar heb 400kcal onder onderhoud gezeten omdat ik droge massa wil pakken en geen fatty gains. Ik moet wel ff een keer stoppen straks, om die potentiele opmerkingen voor te zijn haha

Flink resultaat. Wat zijn je stats nu? Zit op gsm dus kan het niet zien onder je avatar.

Mss zelf pics? Kan niet anders dan bruut zijn

• Lengte: 1m97
  • Massa: 115kg
  • Vetpercentage: 6%

Op 6 % misschien eens oxy erbij pakken

Je heb 10kg gegainend en 5% vet verloren terwijl je 400kcal onder onderhoud at?

• Like
Waarderingen: Pren
Test-E 500mg/wk
Mast 400mg/wk
Deca 400mg/wk
NPP 800mg/wk
Tren-A 700mg/wk

+/- 9 a 10kg aangekomen (vocht er ongeveer af geteld) en tegelijkertijd 5% droger geworden. Ik had wel meer kg's kunnen pakken denk ik maar heb 400kcal onder onderhoud gezeten omdat ik droge massa wil pakken en geen fatty gains. Ik moet wel ff een keer stoppen straks, om die potentiele opmerkingen voor te zijn haha

Hoe wil je aankomen als je ONDER je onderhoud eet? En hoe ga je dat straks doen als je off gaat?
Dan verlies je 2x zo snel je massa als je onder je onderhoud blijft eten. Ben wel benieuwd na je nakuur

Primo toevoegen, misschien beetje Bold erbij. Worden wel veel ML's dan :)

10kg bijgekomen en 5% lager in vet.

En mijn oma is directeur van de bank.

Je heb 10kg gegainend en 5% vet verloren terwijl je 400kcal onder onderhoud at?
Hoe wil je aankomen als je ONDER je onderhoud eet? En hoe ga je dat straks doen als je off gaat?
Dan verlies je 2x zo snel je massa als je onder je onderhoud blijft eten. Ben wel benieuwd na je nakuur
Precies dit. Aankomen in een kcal tekort kan niet. Ook niet met roids.
10kg bijgekomen en 5% lager in vet.

En mijn oma is directeur van de bank.

Heb 2 laad dagen pw gepakt.

Dus 15 kg VVM erbij in 20 weken. En dat geloof je ook zelf of?

@Sanca Sluit dit topic maar, word hier een beetje moedeloos van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven