AndroidHealthClinic

wat kan ik verwachten van mijn eerste kuur?

Waardering
0
yo,

Ik hoor al een tijdje dat de eerste kuur het meest effectieve is, nou hoor ik steeds verschillende getallen als het over resultaten gaat.

Mijn voeding track ik en is prima (500 cal surplus), slaap en training idem dito.

Nou denk ik erover na om mijn eerste kuur te starten met 500 mg test e. en dianabol als kickstarter

Hoeveel kilo massa gain je hierop gemiddeld?

1/4 weken: dbol 30 mg
1/10 weken: test e 500 mg

is 10 kilo massa realistisch?

en ofc een PCT erna

Laatst bewerkt:
Ligt een beetje aan je bouw en hoe je traint, maar dat moet gewoon haalbaar zijn.

Je wilde het voor vechtsport doen toch?

Rondom mij zie ik inderdaad mensen die tussen 8-15kg aankomen. Jr cardio zal er waarschijnlijk niet goed op vooruitgaan als je zoveel aankomt.

6kg netto.

Yep ongeveer 10kg ja, hangt ervan af natuurlijk hoe dichtbij je bij natuurlijke grens bent Maarja. 10kg MASSA moet zeker haalbaar zijn.

Kan je je voeding eens posten?

10 kg incluis vet,vocht.

pak je dan niet onnodig veel vet?

Je zal vast wel wat extra vet pakken,
Maar tijdens een kuur pak ik liever wat extra vet zodat ik 100% zeker weet dat ik voldoende eet dan dat je vrijwel geen vet aan komt maar daardoor niet zeker weet of je wel alles er uit haalt wat er in zit.

Ik eet nu minimaal 4500kcal per dag (ecto) en ben met test 350mg + tren 500 in 18 dagen van 91kg naar 96kg gegaan, en dat zal echt niet allemaal spiermassa zijn :p maar wat dit betreft zeg ik: better safe than sorry. Dat vet kan er later nog gewoon af, maar dan heb je niet meer het voordeel van sneller spiermassa aankomen.

Je zal vast wel wat extra vet pakken,
Maar tijdens een kuur pak ik liever wat extra vet zodat ik 100% zeker weet dat ik voldoende eet dan dat je vrijwel geen vet aan komt maar daardoor niet zeker weet of je wel alles er uit haalt wat er in zit.

Ik eet nu minimaal 4500kcal per dag (ecto) en ben met test 350mg + tren 500 in 18 dagen van 91kg naar 96kg gegaan, en dat zal echt niet allemaal spiermassa zijn :p maar wat dit betreft zeg ik: better safe than sorry. Dat vet kan er later nog gewoon af, maar dan heb je niet meer het voordeel van sneller spiermassa aankomen.

Begrijp wat je bedoelt.

Terug
Naar boven