MuscleMeat

wat kan je zoal krijgen bij de apotheek?

devilmayfitness

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Omdat ik al gemerkt heb dat gewone fatburners die je in de fitnesshop kan krijgen niet echt zo effectief zijn:p (bv CLA en carnitine, volgens een studie die ik gelezen heb zou het 360 dagen aan dubbele voorgeschreven dosis duren om 2 kilo puur vet te verliezen zuiver door de CLA en carnitine, niet echt effectief dus:p), wou ik eens wat verder gaan en eens wat zwaarder materiaal gaan verkennen.

In die sticky's die ik tot nu toe gelezen heb, blijkt deze blijkbaar nog de beste als ik het goed heb: Efedrine HCl

Het schijnt dat dit ook onder bepaalde vormen gewoon verkrijgbaar is bij de apotheek, en omdat ik niet echt zo een vertrouwen heb in zulke dingen kopen via internet wou ik graag eens weten onder welke merknamen of vrij verkrijgbare medicatie je daaraan kan geraken?

Ik denk dat als ik gewoon Efedrine HCI vraag in de apotheek dat ik niet veel resultaat zal hebben zonder voorschrift zeker?:p

En zijn er anders nog dingen die vrij verkrijgbaar zijn in de apotheek die tot het sterkere spul behoren? Ik weet ook wel dat stuff zoals clenbuterol en winstrol en al niet verkrijgbaar is bij de apotheek:p Maar ik ben es nieuwsgierig of er dingen vrij verkrijgbaar zijn bij de apotheek die de werking van clenbuterol, efedrine ,enz... benaderen.

En dan weet je tenminste ook dat het zuiver goed spul is als het komtvan de apotheek. Niet dat ik een p*ssy ben ofzo, maar al die fatburnershit om droog te staan via internet, ik begin daar niet aan:p je weet niet wat ze daar al in smijten en of het wel zuiver is of niet...Tis gewoon een persoonlijke keuze. Maar als je wat sterker kan maken met vrij verkrijgbare dingen uit de apotheek, zou wel nice zijn...Want mijn pot CLA en fles carnitine liggen al in de vuilbak.

alvast bedankt voor reply

greetz

Laatst bewerkt:
illegale middelen ga je gewoon niet mee krijgen zonder voorschrift. daar moet je op de zwarte markt voor zijn

efedrine kan je nog krijgen als neusdruppels onder de naam Endrine, neem de sterk versie. Neem ze natuurlijk niet als neusdruppels.

en voor de rest zou je er niet veel kunnen krijgen

ik dacht Yohimbine ook. Maar ik denk zo veel. De meeste van die gedachten schrik ik 's nachts van wakker.

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht Yohimbine ook. Maar ik denk zo veel. De meeste van die gedachten schrik ik 's nachts van wakker.

Ik lees juist op google dat Yohimbine ook in eerste plaats een afrodisiacum en voor behandeling van impotentie is en in tweede plaats pas een dietair supplement...Ik ga er toch niet heel de dag horny van lopen toch?:p Mijn libido staat al hoog genoeg met al the nice chickies in men gym:d

Trainen met een stijve,

moet ook kunnen:p

Vind je yohimbine dan zo zuiver in de apotheek, of onder een bepaalde merknaam?

grtz

..

Laatst bewerkt:
Wat je natuurlijk ook kan doen is gezond eten, krachttraining en daarbij nog cardio. Dat zou ook moeten werken heb ik ooit eens ergens gelezen.....

Je moet wel heel 'desperate' zijn wil je aan de 'fatburners'.

'fatburners' zijn voor de huisvrouwen die af willen vallen zonder enige moeite te doen en thuis lekker elke dag een pak koekjes naar binnen werken.

Terug
Naar boven