AndroidHealthClinic

Wat luisteren jullie?

straks

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Goedenavond!

Welke muziek/nummers hebben jullie opstaan tijdens het trainen?
Zelf kan ik nooit muziek vinden die lekker is om op te hebben bij het trainen.
(Ben een groot Elvis Presley fan.. wat nou niet bepaalt motiveert tijdens de training..)

Groeten!

ik ben zelf een hardcore/hardstyle liefhebber en die muziek traint erg lekker, vooral door de kicks en de bijbehorende adrenaline.
heb momenteel deze opstaan: http://www.youtube.com/watch?v=n-7ic-TGOjg&list=FLuOk0Nigq99ShOjFLMMonMg

voor wat rustigere muziek, maar ook weer niet zó rustig dat je er bijna van in slaap valt is dj nomisy een aanrader!
hier een van zijn mixen:
http://www.youtube.com/watch?v=8qfcT85QA1g

verder kan je nog zoeken op 'bakermat' voor vergelijkende chill-muziek (bakermat winter mixtape / bakermat final mixtape)

Allerlei soorten hardstyle livesets.
Dan vooral de "raw" hardstyle.
Is gewoon lekker die bass.

Is er een manier om deze motivatie playlist over te zetten naar een gsm/ipod?

want met youtube converter werkt het niet tenzij je het 1 voor 1 doet maar dan duurt het wel erg lang.
Dit heb ik ook gedaan. Zo gepiept als je eenmaal bezig bent.

Dave Clarke, Angerfist, Hatebreed, Gwar, Sven Wittekind, Acid Flux etc.

eigenlijk alle muziek waar wat agressie in zit

hardcore, hardstyle, rap, rock....

mengelmoes van house, trance, rap, metal & hardcore :) gewoon een lekkere harde bass & agressie

Ik train nu ongeveer 1 jaar op dezelfde play-list van eminem.
30 nummers, altijd in dezelfde volgorde.
Als ik het eerste nummer aanzet, werkt dit als een soort sein van de training begint haha

Luistert er iemand hier Fort Minor? Mike Shinoda zit daarin, is echt een goeie rapper produceert zijn eigen hip hop beats. Hij is ook van Linkin Park, een rockband en die zijn ook erg goed. Heb via hun Fort Minor gevonden. Ken hun als sinds mn 12e. Gevonden via youtube filmpje, en al meteen een liefhebber [geen fan]geworden, ken al hun nummers nu. Maar respecteer hun werk echt zijn beide goede bands! Eerste liedje was in the end, van 2009 maar nog steeds beter dan vele muziek dat nu op de radio te horen is. En het pushed ook nog eens tijdens de training dus als je van hiphop / rock houd, het nieuwe album van LP: http://www.youtube.com/watch?v=4ZHiOcKCyOw

Goedenavond!

Welke muziek/nummers hebben jullie opstaan tijdens het trainen?
Zelf kan ik nooit muziek vinden die lekker is om op te hebben bij het trainen.
(Ben een groot Elvis Presley fan.. wat nou niet bepaalt motiveert tijdens de training..)

Groeten!

Ben een rockabilly, best fanatiek, maar moet MOET hardcore / hardstyle luisteren, snoeihard in de auto, op weg naar gym. In gym hoor ik niet veel meer, sluit me eigenlijk af voor alles en doe mijn ding. Mocht dat niet lukken, altijd Ipod Shuffle bij voor noodgevallen. Maar Hank Williams III & co peppen mij tijdens training altijd wel op moet ik zeggen. Na training vaak Johnny Cash.

Meestal langzamere industrial hardcore, en soms metal. Tijdens eventuele cardio drum 'n bass. Dat tempo past er precies bij :P

Allerlei soorten hardstyle livesets.
Dan vooral de "raw" hardstyle.
Is gewoon lekker die bass.
Wordt je dat nou niet spuugzat, die eentonige kicks en melodietjes? :P
Voor de rest is de basslaag van hardstyle niet anders dan een basslaag in "raw hardstyle".

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven