XXL Nutrition

Wat luisteren jullie?

Meestal langzamere industrial hardcore, en soms metal. Tijdens eventuele cardio drum 'n bass. Dat tempo past er precies bij :P

Wordt je dat nou niet spuugzat, die eentonige kicks en melodietjes? :P
Voor de rest is de basslaag van hardstyle niet anders dan een basslaag in "raw hardstyle".

Een hele training lang kan ik me dat ook niet voorstellen, als gezegd, lekker afsluiten of Hank Williams &co.

Echter, om op te peppen, keihard lompe stoemp muziek met beta alanine en consorten achter de kiezen om op te peppen :D

Works 4 me.

Wel zie ik soms vrouwtjes op de sportschool wat me doet switchen naar mijn Barry White mode.

Meestal langzamere industrial hardcore, en soms metal. Tijdens eventuele cardio drum 'n bass. Dat tempo past er precies bij :P

Voor de rest is de basslaag van hardstyle niet anders dan een basslaag in "raw hardstyle".

eentonige melodietjes? weet niet of jij steeds dezelfde tracks luistert maar ik vind er weinig eentonigs aan.
wat betreft basslaag zit je gelijk, alleen de sound is wel anders.
@industrial: ken je die nieuwe tracks van angerfist al? Hij heeft onlangs een aantal tracks gereleased, waaronder industrial/drum n bass. (lowroller & angerfist - Pagans bijv.). Luister je ook unexist?

Een hele training lang kan ik me dat ook niet voorstellen, als gezegd, lekker afsluiten of Hank Williams &co.

Echter, om op te peppen, keihard lompe stoemp muziek met beta alanine en consorten achter de kiezen om op te peppen :D

Works 4 me.

Wel zie ik soms vrouwtjes op de sportschool wat me doet switchen naar mijn Barry White mode.

Ten eerste, Barry White is volkomen logisch in zo'n situatie.

Wat betreft mijn muziekkeuze: ik luister al jaren bijna niets anders dus het is voor mij zowel oppeppend als rustgevend :P Inderdaad moeilijk voor te stellen als je er zelf bijvoorbeeld geen fan van bent :p

Nah word het nooit zat;)
Dat de bass niet anders is, Is echt onzin tot in zekere zin, want elke artist heeft zijn soort kick;p
De bass en kickline van nummers van headhunterz of wildstylez (most of there tracks)
Is enorm soft en langzamer, als je dan naar crypsis, radical redemption of gunz for hire luisterd.
Hoor je echt een enorm verschil!
Vind het gewoon lekker om mee te trainen, geeft me een constante pomp eigelijk:)
Maar zo ieder zijn smaak eh;)

Gunz for hire

Terug
Naar boven