XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.242
Goeie tet*en en billen, de rest is bijzaak.

• #185.243
Zondag middag, niks mooiers dan een lege gym, muziek standje festival en geen dames in strakke leggings en topjes die mij afleiden om gains te maken.

Wat wil een mens nog meer.

IMG_6124.jpeg

• #185.244
Zondag middag, niks mooiers dan een lege gym, muziek standje festival en geen dames in strakke leggings en topjes die mij afleiden om gains te maken.

Wat wil een mens nog meer.

IMG_6124.jpeg
Ik hoop dat je dit ooit terugleest en beseft hoe sneu het is dat je hier zoveel voldoening uit haalt. Dit alles voor een average fysiek met niet de aanleg om ver te komen, zonde.

• #185.245
Ik hoop dat je dit ooit terugleest en beseft hoe sneu het is dat je hier zoveel voldoening uit haalt. Dit alles voor een average fysiek met niet de aanleg om ver te komen, zonde.
Hmmm dat jij überhaupt de moeite doet om zo’n reactie te typen zegt eigenlijk al genoeg over jou. Waarschijnlijk ben jij iemand die al 10 jaar lang er hetzelfde uitziet en een jaloers typen is op iemand die toen minste wel goeie progressie heeft geboekt.

• #185.246
Dikke koes voor jou

• #185.247
Iemand die graag traint sneu vinden, aldus op een bb forum.

Roepen kunnen we allemaal, een shape liegt nooit. Drop je shape dan praten we verder. Het is pas sneu als je 10+ jaar kuurt en nog nooit zichtbare buikspieren hebt gehad, doe je toch iets verkeerd.

• #185.248
Hoezo sneu? Kan ik mij ook wel in vinden hoor trainen in een lege gym… lekker muziek standje festival hoppa!🥳 niks mis mee

• #185.249
Ik heb een fysiek waarvan niemand zal denken dat ik uberhaupt aan krachttraining doe. Ik vind het heerlijk, verstand op 0, oortjes in en lekker knallen. Het gevoel na een fitness training geeft voldoening. Is dit dan gelijk triest? Vind zelf van niet.. je reactie is wel raar naar mijn mening.

• #185.250
Dat de dagen weer langer daglicht hebben, hop hop op naar de zomer!

Terug
Naar boven