XXL Nutrition

Wat mag je eten en wat niet?

fokmetme

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Hello, ik ben nieuw hier op deze forum mijn naam is justin en ik kom van rotterdam.
Ik had een vraagje betreft: Wat mag je eten en wat niet?
Ik wil best wel een strenge dieet volgen om spieren goed te kweken ik ben van me zelf al breed dus ik hoeft niet echt aan te komen.
Ik heb net ook een shake gehaald genaamd '' Monster anabolic activity Hydrolyzed Whey protein isolate for direct muscle repair and fast absorption process low carbohydrate ''
Ik snap ook nog niet echt hoe shake werkt moet je voor het fitnissen drinken of wanneer je klaar bent met fitnissen

4 Scoops (~31g) Wat betekend schoops? Eetlepen ofzo?

thnxx en sorry als me post er slordig uitziet :p

scoop = 1 maatschep (bepaald hoeveelheid gr)
Dus 4 x 31g
Er zit asgoedis een schep in je pot.

Zowiezo een shake na het trainen en als je voor het trainen niks hebt gegeten dan kun je ook een shake vooraf nemen, s'ochtends een shake is trouwens ook erg goed.

• Topic Starter Topic Starter
Zit er een schep in de pot ? In de pot want als ik de pot open doet zie ik geen schep

Voeding stickies doorlezen, daar staan alle antwoorden op je vragen.

Als je toch al breed bent en volgens jou niet hoeft aan te komen, wat kom je dan doen ?

Laatst bewerkt:
Sticky's over voeding staat alles haarfijn uitgelegd, searchknop zal je ook van pas komen. Alles wat een beginner kan vragen is al honderden keren gevraagd :)

Lol ga je eerst maar is inlezen over voeding enzo. Hier ga ik niet op in.

scoop = 1 maatschep (bepaald hoeveelheid gr)
Dus 4 x 31g
Er zit asgoedis een schep in je pot.

Zowiezo een shake na het trainen en als je voor het trainen niks hebt gegeten dan kun je ook een shake vooraf nemen, s'ochtends een shake is trouwens ook erg goed.

na het trainen heeft die snelle suikers nodig (vitargo,detrose etc) Daarna ongeveer uur later kan je wel een shake nemen.

Goed lezen op dit forum, vooral de stickies.
veel kan je ervan leren.
Breed en gespierd zijn wel 2 verschillende dingen imo.

Terug
Naar boven