MuscleMeat

Wat met Wetenschap niet aangetoond kan worden, bestaat dus ook niet!

Sorry... wil hier toch even op reageren.:)..

Ik zelf heb chronische bekkeninstabiliteit!
(dus kan er over mee praten)

Door zwangerschapen en door dat hms.. ( Hypermobiliteitssyndroom)

http://www.geocities.com/clementientje/wat-is-hms.html

Gelukkig heb ik het niet erg, zoals luxatie!

Ben wel van mening.... dat je inderdaad jezelf ziek kan aanpraten...
Of.. dat je een soort aandacht wilt, zoals warmte....

Merk zelf ook.... toen het heel slecht ging verplicht bed rust!
en dat je daarna helemaal niks meer kan!!!

dus ook helemaal niks meer...... door dat je in een visuele cirkel komt...
je gaat je rotvoelen, spieren worden slaper, je gaat dikker worden...
sociaal leven word minder... en dat helpt ook niet om beter te worden!

maar helaas:mad: bekkeninstabiliteit bestaat!
je heb ook verschillende soorten..... noem maar op.... (heb je trouwens met alke aandoening)
http://www.janmens.nl/

Sorry....Goeie Bump!

Whiplash, bekkeninstabiliteit, RSI, fibromyalgie en chronische vermoeidheid zijn allemaal vormen psychologische/sociale condities of syndromen.

Dus partiele aanstellerietis.

Sorry....Goeie Bump!

Whiplash, bekkeninstabiliteit, RSI, fibromyalgie en chronische vermoeidheid zijn allemaal vormen psychologische/sociale condities of syndromen.

Dus partiele aanstellerietis.

Je krijg niet zomaar hulpmiddelen.... als het aanstellerietis zou zijn jongen!

Wij hebben zon snol in de klas die 'chronische vermoeidheidssyndroom' heeft. Dat is geen bezwezen ziekte; het zit gewoon alemaal tussen de oren. Ze mag haar examens uitstellen en ze maken wanneer ze wil.
Daar word ik pislink van

Sorry... wil hier toch even op reageren.:)..

Ik zelf heb chronische bekkeninstabiliteit!
(dus kan er over mee praten)

Door zwangerschapen en door dat hms.. ( Hypermobiliteitssyndroom)

http://www.geocities.com/clementientje/wat-is-hms.html

Gelukkig heb ik het niet erg, zoals luxatie!

Ben wel van mening.... dat je inderdaad jezelf ziek kan aanpraten...
Of.. dat je een soort aandacht wilt, zoals warmte....

Merk zelf ook.... toen het heel slecht ging verplicht bed rust!
en dat je daarna helemaal niks meer kan!!!

dus ook helemaal niks meer...... door dat je in een visuele cirkel komt...
je gaat je rotvoelen, spieren worden slaper, je gaat dikker worden...
sociaal leven word minder... en dat helpt ook niet om beter te worden!

maar helaas:mad: bekkeninstabiliteit bestaat!
je heb ook verschillende soorten..... noem maar op.... (heb je trouwens met alke aandoening)
http://www.janmens.nl/

Bekkeninstabiliteit is een zwangerschapskwaal die na je zwangerschap nog een tijdje of voor altijd kan aanhouden. Ik heb 2 kinderen op de wereld gezet en ik heb voor en na de bevallingen soms ook last van mijn bekken gehad, en dat doet gewoon pijn. Het zat, bij mij dan, in mijn onderug bij de 2 kuiltjes zeg maar. Massage en sporten, (versterking van mijn spieren) juiste houding aannemen hebben de klachten bij mij sterk verminderd. Ik heb heb er nu ongeveer 2 a 3 maanden helemaal geen last meer van gehad.

De oorzaak is nog niet duidelijk, imo is het een storing tussen de belasting en belastbaarheid van de bekken en het verschilt per vrouw hoe soepel je banden zijn, want als je hele soepele banden hebt kun je er sneller last van krijgen. De een heeft er dus sneller last van dan de ander. Pijn is iig pijn, het het kan zo hevig zijn dat je het gevoelt hebt alsof je bekken/heupen een beetje geblokkeerd worden en dat je geen kant op kan.

Wij hebben zon snol in de klas die 'chronische vermoeidheidssyndroom' heeft. Dat is geen bezwezen ziekte; het zit gewoon alemaal tussen de oren. Ze mag haar examens uitstellen en ze maken wanneer ze wil.
Daar word ik pislink van

Betekend niet dat er niets aan de hand is met jouw klasgenoot. Lekker kortzichtig.

De ziektes bestaan uiteraard wel allemaal.. Het probleem is alleen dat het ook voor een deel 'trends' zijn. Dat de ziekte veel vaker wordt geconstateerd dan statistisch zou moeten. Dus dat bij vage klachten gelijk bekkeninstabiliteit wordt geroepen, terwijl het niet per se iets hoeft te zijn.

De ziektes bestaan uiteraard wel allemaal.. Het probleem is alleen dat het ook voor een deel 'trends' zijn. Dat de ziekte veel vaker wordt geconstateerd dan statistisch zou moeten. Dus dat bij vage klachten gelijk bekkeninstabiliteit wordt geroepen, terwijl het niet per se iets hoeft te zijn.

Idd, dat klopt. Irritante is dat door de omgeving van echte patienten dan vaak de klachten niet meer of minder serieus worden genomen. Door werkgevers bijv.

Bekkeninstabiliteit is een zwangerschapskwaal die na je zwangerschap nog een tijdje of voor altijd kan aanhouden. Ik heb 2 kinderen op de wereld gezet en ik heb voor en na de bevallingen soms ook last van mijn bekken gehad, en dat doet gewoon pijn. Het zat, bij mij dan, in mijn onderug bij de 2 kuiltjes zeg maar. Massage en sporten, (versterking van mijn spieren) juiste houding aannemen hebben de klachten bij mij sterk verminderd. Ik heb heb er nu ongeveer 2 a 3 maanden helemaal geen last meer van gehad.

De oorzaak is nog niet duidelijk, imo is het een storing tussen de belasting en belastbaarheid van de bekken en het verschilt per vrouw hoe soepel je banden zijn, want als je hele soepele banden hebt kun je er sneller last van krijgen. De een heeft er dus sneller last van dan de ander. Pijn is iig pijn, het het kan zo hevig zijn dat je het gevoelt hebt alsof je bekken/heupen een beetje geblokkeerd worden en dat je geen kant op kan.

Fijn zeg dat je zo lang geen pijn heb!!:thumb:

Terug
Naar boven